جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فوری وانت بنزینی نیسان با قیمت قطعی و بدون محدودیت

29 آذر 1402
فروش فوری وانت بنزینی نیسان با قیمت قطعی و بدون محدودیت

فروش فوری وانت بنزینی نیسان با قیمت قطعی و بدون محدودیت، به مناسبت شب یلدا از روز چهارشنبه 29 آذر ماه 1402 آغاز می‌شود.

به گزارش بانک اول به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز شرکت سایپا می‌رساند، شرایط فروش فوق‌العاده وانت بنزینی تک‌سوز آپشنال نیسان از ساعت 14 روز چهارشنبه 29 آذر ماه 1402 از طریق سایت اینترنتی شرکت فعال خواهد شد.

خودرو نیسان تک‌سوز آپشنال SVD در رنگ آبی و با قیمت 517,190,000 تومان عرضه می‌شود، زمان تحویل طی 30 روز انجام می‌شود.

فروش فوری وانت بنزینی نیسان با قیمت قطعی و بدون محدودیت

نوع خودرو رنگ قیمت (تومان) تحویل
نیسان تکسوز آپشنال SVD آبی 517.190.000 30 روزه

خودرو بانک

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها