جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط پیش فروش شاهین با گیربکس اتوماتیک اعلام شد

04 دی 1402
شرایط پیش فروش شاهین با گیربکس اتوماتیک اعلام شد

در جهت تقویت و پشتیبانی از نظام فروش خودروهای داخلی و همچنین به منظور ساماندهی و ایجاد فرصت‌های برابر برای تمامی متقاضیان، دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی نتایج خود را اعلام نموده است.

به گزارش بانک اول از این رو، نمایندگی‌ها و متقاضیان واجد شرایطی که در طرح عادی این سامانه در خرداد ماه امسال برای ثبت نام اولیه خودرو شاهین با گیربکس اتوماتیک اقدام کرده و در تاریخ سوم دی ماه ۱۴۰۲ پیامک دریافت داشته‌اند، می‌توانند از امکانات ثبت نام و واریز وجه برخوردار شوند.

طی بخشنامه جدیدی که منتشر شده است، جزئیات مربوط به فرآیند ثبت نام ارائه شده که بر اساس آن، تحویل خودروها در اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد. مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت برای خودروی شاهین با گیربکس اتوماتیک 3,208,590,000 ریال می‌باشد و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت روز در زمان تحویل و مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد.

جدول شرایط پیش فروش شاهین با گیربکس اتوماتیک دی 1402

زمان تحویل قیمت خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (ریال) نوع خودرو
اردیبهشت و خرداد 1403 قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان 3,208,590,000 شاهین با گیربکس اتوماتیک

مشخصات فنی شاهین با گیربکس اتوماتیک

خودرو شاهین اتوماتیک، که در سال ۱۴۰۱ طراحی شده است. این وسیله نقلیه، با بهره‌گیری از نوع موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپه توربوشارژ، قابلیت ارائه عملکردی پیشرفته و حداکثری را دارد. حجم موتور آن ۱۴۹۷ سی‌سی است که قدرتی برابر با ۱۰۹ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه از خود نشان داده و توانایی ایجاد گشتاور ۱۷۸ نیوتون متر را در ۲۵۰۰ دور در دقیقه دارد.

گیربکس CVT این خودرو انتقال قدرتی نرم و بی‌وقفه را به چرخ‌ها می‌دهد، که باعث شده تجربه‌ای روان را پشت فرمان به ارمغان بیاورد. شاهین اتوماتیک با وزنی معادل ۱۳۲۰ کیلوگرم، از نظر ابعاد، طولی برابر با ۴۴۴٫۶ سانتی‌متر، عرض ۱۷۷٫۱ سانتی‌متر و ارتفاع ۱۴۹ سانتی‌متر دارد، که باعث می‌شود از پایداری مناسبی برخوردار باشد. فاصله دو محور آن نیز ۲۶۵ سانتی‌متر است که این میزان منجر به پایداری و تعادل بهتر در حین حرکت خواهد شد./خودروبانک

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها