شنبه, 22 اردیبهشت 1403 2024,May

قیمت بسته‌های اینترنت مدام رصد می‌شود + تعرفه جدید

10 دی 1402
 قیمت بسته‌های اینترنت مدام رصد می‌شود + تعرفه جدید

رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مداوم آخرین وضعیت تغییر قیمت‌های بسته‌های اینترنتی توسط اپراتورها رصد می شود.

به گزارش بانک اول به نقل از مهر علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویراستی گفت: مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات، ضمن رصد مداوم آخرین وضعیت تغییر قیمت‌های بسته‌های اینترنتی توسط اپراتورها، در کنار سامانه ۱۹۵ آمادگی دریافت شکایات مبتنی بر تخلف عدم رعایت قیمت بسته‌های اینترنت مصوب (بالاتر از ۳۴ درصد)، توسط اپراتورها دارد.

تعرفه جدید بسته‌های اینترنتی اعلام شد + جدول


دو اپراتور ایرانسل و همراه اول لیست جدید قیمت بسته‌های اینترنتی را منتشر کردند.

پس از اعلام سازمان رگولاتوری مبنی بر اعلام لیست بسته‌های جدید و بلند مدت و همچنین جدول مقایسه قیمت قبل و بعد بروزرسانی بسته‌های برای اطلاع عموم مردم، دو اپراتور همراه اول و ایرانسل لیست بسته‌های جدید را به شرح زیر اعلام کرده‌اند:

اپراتور ایرانسل در اطلاعیه خود آورده است: فرایند اصلاح قیمت بسته‌های اینترنت همراه، با اعمال افزایش قیمت ۳۴ درصدی روی تمام بسته‌ها، از شب گذشته آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است.

این فرایند، برای برخی بسته‌ها کامل شده و برای برخی دیگر، همچنان ادامه دارد. طی ۲۴ ساعت آینده، بسته‌های قبلی اینترنت همراه، با لحاظ افزایش قیمت ۳۴ درصدی و بدون تغییر در حجم یا مدت زمان، در کانال‌های مختلف مانند وب‌سایت، سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، کدهای دستوری و...، مجدداً در دسترس قرار خواهند گرفت.

جدول مقایسه‌ای قیمت قبل و بعد از اصلاح قیمت‌ها را به شرح ذیل است:

اپراتور همراه اول نیز در اطلاعیه اصلاح قیمت‌های خود را به مشترکین اعلام کرده است، در این اطلاعیه آمده است: «اصلاح قیمت هرچند با افزایش حداکثر ۳۴ درصدی، پس از شش سال ثبات تعرفه و با موافقت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اخذ تعهدات در خصوص سرمایه‌گذاری و افزایش کیفیت شاخص‌های ارتباطی صورت گرفته است.

همراه اول در این اطلاعیه با اشاره به ثبات قیمت بسته‌های اینترنت همراه در شش سال گذشته، به بروز مشکلات جدی در صورت عدم اصلاح قیمت بسته‌های اینترنتی اشاره و تصریح کرده است که علی‌رغم فشار قابل‌توجه بار تورمی ایجاده شده در چند سال‌ گذشته، همراه اول، تمام توان و ظرفیت خود را برای نگهداری و ارتقاء شبکه ارتباطی به کار بسته، اما بی‌تردید، ثابت ماندن بیش از این قیمت بسته‌های اینترنت همراه، می‌توانست، به رکود صنعت ارتباطات و افت قابل‌توجه کیفیت شبکه ارتباطی بینجامد.

جدول مقایسه‌ای قیمت قبل و بعد از اصلاح قیمت‌ها را به شرح ذیل است:

اخبار مرتبط
متقاضیان با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به آدرس mojavez.ir می‌توانند نسبت به ثبت الکترونیکی درخواست اخذ مجوز‌های یادشده اقدام کنند. سید جلال سیدی مدیر اداره مجوزهای بانکی این بانک گفت: با ادغام، تجمیع و حذف برخی مجوزها، ۳۲ فقره از مجوزهای کسب و کار صادره توسط بانک‌مرکزی در زمینه شروع کسب و کار در چندین نوبت به تصویب هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کار رسیده است و با آماده سازی زیرساخت‌های فنی لازم و برقراری ارتباط با سایر سازمان‌ها جهت تبادل الکترونیکی اطلاعات و استعلامات؛ در حال حاضر قابلی
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از هدیه ۴۰۰ هزار تومانی خرید کتاب برای این افراد خبر دارد
ﺻﺎﺣﺒﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻟﻮحﻫﺎ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻨﺪ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﺑﯿﻦ ﺭﺍﻫﯽ، ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﺎﻣﻮﺭﺍﻥ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﻭ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﻗﺎﻣﺖ ﮔﺎﻩﻫﺎﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎﯼ ﺑﺴﻴﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡﻫﺎ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺷﺮﻕ ﺷﻨﺎﺳﯽ ﺷﯿﮑﺎﮔﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﯼ می‌شدﻧﺪ، ﺍﯾﻦ ﻟﻮﺡ ﻭ ۳۰۰ ﻟﻮﺡ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﺳﺖ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۸۳ ﺑﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩﺍﻧﺪﻩ ﺷﺪﻧﺪ.
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها