شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

چگونه سرعت وای‌فای خود را افزایش دهیم؟

14 دی 1402
چگونه سرعت وای‌فای خود را افزایش دهیم؟

در تلفن همراه شما یک برنامه مخفی وجود دارد که اتصال آن به اینترنت وای‌فای را کند می‌کند.

گزارشی تازه نشان داده است که برنامه‌های VPN می‌توانند اتصال گوشی‌های اندروید و آیفون و حتی دستگاه‌های کامپیوتر شما به اینترنت را کند کنند.

به گزارش بانک اول، VPN‌ها یا شبکه‌های خصوصی مجازی، با استفاده از VPN بین دستگاه شما و یک سرور راه دور اتصال دیجیتال ایجاد می‌کنند و این بدان معناست که شما می‌توانید به فایل‌ها و سیستم‌های کاری دسترسی داشته باشید.

برای کسانی که از VPN شخصی برای حفظ حریم خصوصی بیشتر استفاده می‌کنند، ترافیک وب باید از یک مکان به مکان دیگر هدایت شود و انجام هر یک از این کار‌ها بدیهی است که نیاز به کار بیشتری برای پینگ کردن اتصال داده به عقب و جلو دارد که سرعت کار را کاهش می‌دهد. بنابراین، مشکل از پهنای باند یا وای فای شما نیست.

وقتی دستگاهی فعال است، مثلاً اگر افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد تا داده‌ها از طریق سرور‌ها عبور کنند.

برخی از شرکت‌ها ممکن است مقدار داده‌ای را که هر فرد استفاده می‌کند٬ محدود کنند تا مطمئن شوند بدون کاهش سرعت زیاد برای همه کافی است. بنابراین کار‌هایی که از داده‌های زیادی مانند تماشای ویدیو یا تماس‌های ویدیویی استفاده می‌کنند، در زمان‌های شلوغ می‌تواند دشوار باشد.

در حالی که باید vpn را در طول زمان کار وصل کنید، زمانی که فعال نیستید آن را خاموش کنید تا فورا افزایش سرعت اینترنت را احساس کنید.

همچنین می‌توانید در طول تماس‌های Zoom، اگر با آن مشکل دارید، آن را به طور موقت خاموش کنید.

اگر لپ تاپ یا تلفن شرکتی است، قبل از خاموش کردن آن، مطمئن شوید که هیچ قانونی را زیر پا نمی‌گذارید تا دچار مشکل نشوید.

بهبود وای‌فای

راه‌های دیگری وجود دارد که می‌توانید سرعت وای‌فای منزل خود را بهبود ببخشید.

به عنوان مثال، برخی از اشیاء مانند روشن بودن مایکروویو، آینه‌ها و آکواریوم‌ها می‌توانند در سیگنال تداخل ایجاد کنند.

محل قرارگیری دستگاه وای‌فای تفاوت زیادی را در پشتیبانی از شبکه ایجاد می‌کند، بنابراین مکان ایده آل برای دستگاه باید مرکزی و مرتفع بوده و روی زمین نباشد.

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها