شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

خبر مهم ارزی برای مسافران خارج از کشور

20 دی 1402
خبر مهم ارزی برای مسافران خارج از کشور

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، علی سعیدی اظهار کرد: امیدواریم مجموع مقررا و سامانه که در حال پیگیری در این زمینه هستیم، تاعید نوروز بتواند پاسخگو باشد و بتوانیم برای سفرهای با مقصد مشخص ارز همان کشور را تامین کنیم.

به گفته او، این امر در ابتدا برای یکی - دو کشور انجام می شود و گام به گام گسترش می یابد.

سعیدی گفت: تخصیص ارز مبدا احتیاج به تمهیدات و مقدماتی دارد که در دستور کار است. تامین اسکناس هم از بانک‌های عامل در حال پیگیری است. امیدواریم تا عید بتوانیم این موضوع را عملیاتی کنیم.

اخبار مرتبط
با اعلام رسمی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. بنابراین با توجه به تعطیلی بانک‌ها در روز ۷ مرداد، حراج چهلم شمش طلا که بنا بود فردا برگزار شود، لغو می‌شود و اگر در صورت عدم تغییر در نحوه فعالیت ادارات در روز دوشنبه ۸ مردادماه، حراج سکه طبق روال قبلی روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
امروز قیمت طلا و دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به ۴۱,۳۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.
امروز قیمت سکه امامی به ۴۱,۲۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۸ درصدی داشته است. قیمت طلا اما روند نزولی را تجربه کرد.
قیمت دلار ۲۰ سال قبل ۸۸۰ تومان بود. به عبارتی اگر کسی قصد داشت در سال ۱۳۸۲ دلار را به ریال تبدیل کند احتمالا ناچار بود برای سادگی کار عدد را رو به بالا گرد کند و به هزار تومان برساند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها