جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فوری نقد و اقساط 9 محصول مدیران خودرو آغاز شد+ قیمت

26 دی 1402
فروش فوری نقد و اقساط 9 محصول مدیران خودرو آغاز شد+ قیمت

شرایط طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو در دی 1402 شامل ایکس 22، ایکس 33 ، ایکس 55 ، آریزو 5 ، آریزو 6 و تیگو 8 اعلام شد.

به گزارش بانک اول شرایط جدید فروش نقدی و اقساطی (5 ساله) محصولات ام وی ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو اعلام شد.

شرایط طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو دی 1402:

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود.

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Javad
ارسال شده در : پنجشنبه 28 دی 1402

من رفتم گفت شاید سال دیگه بازشه

حسن
ارسال شده در : پنجشنبه 28 دی 1402

دیروز رفتم نمایندگی فقط x55 وآرزو اقساطی داشت x22 هم نقدی تحویل ۳ماهه بود

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها