یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان انتخاب خودروهای وارداتی برای جانبازان اعلام شد

30 دی 1402
زمان انتخاب خودروهای وارداتی برای جانبازان اعلام شد

امکان انتخاب خودروی وارداتی برای کلیه جانبازان مشمول که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند به زودی فراهم می‌شود.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به بند (و) تبصره( ۷) قانون بودجه ۱۴۰۲ جانبازان معزز جسمی - حرکتی می‌توانند بر اساس سطح‌بندی که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شده است خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند .

وی اظهار داشت: با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و آیین نامه اجرایی آن جانبازان ۷۰ درصد ویژه و بالاتر تا سقف ۳۵ هزار یورو، جانبازان ۷۰ درصد غیر ویژه تا سقف ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو می‌توانند خودروی وارداتی انتخاب نمایند .

رئیس سازمان توسعه تجارت افزود: به دلیل کثرت جانبازان مشمول و محدودیت زیرساختی سامانه، مراجعه به سایت برای انتخاب خودرو در سه نوبت انجام می‌پذیرد. بر همین اساس ابتدا جانبازان ویژه، سپس جانبازان ۷۰ درصدی عادی و در نهایت جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد امکان انتخاب خودرو را دارند. کلیه مراحل انتخاب خودروی جانبازان در سه سطح فوق در بهمن ماه انجام می‌گیرد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت از جانبازان خواست با توجه به اینکه نمایندگان آنان به صورت مجدانه پیگیر موضوع خودرو وارداتی جانبازان هستند لذا به شایعات و اخبار غیر رسمی توجه نکنند و تمام اطلاعات را از مجاری رسمی خبری پیگیری نمایند./ایرنا

اخبار مرتبط
اولین عرضه خودرو‌های وارداتی در سال ۱۴۰۳ قرار است روز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت آغاز شود.
هنگامی که کاربر با کارت سوخت غیرفعال‌شده برای سوخت‌گیری مراجعه می‌کند، با کد خطای ۲۵ روبه‌رو خواهد شد. این کد هنگامی به کاربر نمایش داده می‌شود که کارت سوخت او از نظر فیزیکی مشکل پیدا کرده یا آن‌که غیرفعال شده باشد. نمایش این کد به معنای عدم امکان استفاده از کارت سوخت است. در این حالت باید برای صدور کارت سوخت جدید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.
بررسی مشخصات فنی بررسی سایپا کوییک متقاضیان ثبت نام کوییک GX-L و GXR-L باید کل مبلغ یعنی حوالی ۳۷۹ میلیون تومان را یکجا پرداخت کنند. موعد تحویل سایپا برای کوییک نیز ۹۰ روزه است. اما شاهین و ساینا در قالب طرح پیش فروش سایپا عرضه شدند که متقاضیان باید حدود نصف مبلغ را پرداخت کنند و مابقی را طبق قیمت روز کارخانه سایپا در موعد تحویل بپردازند.
شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها