شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

دریافت وام فوری بانک رسالت بدون سپرده به مبلغ 300/000/000 (سیصد میلیون ) تومان با کارمزد 4 درصد

02 بهمن 1402
دریافت وام فوری بانک رسالت بدون سپرده به مبلغ 300/000/000 (سیصد میلیون ) تومان با کارمزد 4 درصد

شرایط دریافت وام فوری بانک قرض الحسنه رسالت بدون سپرده

برخلاف بسیاری از بانک‌ها که بر اساس سپرده‌گذاری افراد تصمیم به پرداخت وام می‌گیرند، بانک رسالت بدون سپرده گذاری و تنها به اعتبارسنجی دقیق افراد پرداخته و تسهیلات را به افرادی اعطا می‌کند که توانایی پرداخت اقساط را داشته باشند.
بر این اساس  اگر شخصی حساب فعالی نداشته باشد، می‌تواند مبلغ مشخصی را در یک حساب قرض‌الحسنه سپرده‌گذاری کند و سپس درخواست وام کند. مهلت وام‌دهی و همچنین نرخ سود و کارمزد مشخصی توسط بانک اعلام شده‌ است که با سایر بانک‌ها متفاوت است.
بازپرداخت این وام‌ها معمولاً در مدت کوتاهی کمتر از یک سال انجام می‌شود و بر اساس شرایط تعیین‌شده در قراردادهای چندماهه اجرا می‌گردد. بانک رسالت، امکان تمدید وام را نیز ارائه می‌دهد و این امر به میانگین رسوب حساب و توانایی افراد برای پرداخت اقساط جدید بستگی دارد.

نام بانک بانک قرض الحسنه رسالت
حساب سپرده لازم قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه
میزان سود ۲ درصد + ۲ درصد کارمزد
سقف وام ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده با خواب سپرده در بازپرداخت ۱۲ ماهه و به ازای هر ۶ ماه خواب سپرده، ۱۰۰٪ افزایش ارزش‌گذاری محل سپرده به شما تعلق می‌گیرد. همچنین، هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به مدت بازپرداخت افزوده می‌شود..
حداکثر زمان بازپرداخت

۶۰ ماه
هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

مسدودی سپرده ندارد

نحوه اعتبارسجی و ثبت‌نام در سامانه آنلاین وام فوری بانک رسالت بدون سپرده

به گزارش بانک اول بانک رسالت، سامانه‌ای را برای سهولت در ارائه خدمات به کاربران تدارک دیده است. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس ibank.rqb.ir به سامانه وام بانک رسالت وارد شوید و تمامی مراحل ثبت‌نام و درخواست وام را به‌صورت آنلاین انجام دهید.
یکی از شرایط مهم برای اعطای وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، انجام اعتبارسنجی بانکی در سامانه مرآت بانک رسالت است. برای انجام این اعتبارسنجی، می‌توانید به آدرس imerat.ir مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام نمایید. پس از انجام این مرحله، با تایید اعتبار، قادر به ثبت درخواست وام خود خواهید بود.

شرایط لازم جهت ثبت‌نام و دریافت وام فوری بانک رسالت بدون سپرده

برای درخواست وام فوری بدون سپرده از بانک رسالت، نیازی به حضور فیزیکی در شعبه ندارید. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، اقدام به ثبت درخواست وام خود کنید. برای این منظور، کافیست به سامانه اینترنتی بانک رسالت مراجعه کنید و درخواست تسهیلات فوری خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید.

در ابتدا باید یک حساب در بانک رسالت  افتتاح کنید. سپس، با گذشت حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از زمان قراردادن سپرده قرض الحسنه در بانک، می‌توانید درخواست وام خود را ثبت کنید

با ورود به سامانه آنلاین بانک رسالت، مراحل اعتبارسنجی خود را آغاز کنید

پس از گذشت ۷ تا ۱۰ روز کاری، نتیجه اعتبارسنجی به شما اطلاع داده می‌شود. در صورت تأیید به عنوان متقاضی ممتاز، می‌توانید به مراحل بعدی رفته و اقدامات لازم جهت دریافت وام فوری بانک رسالت بدون سپرده را انجام دهید

با ورود به سامانه درخواست وام فوری بانک رسالت، شما از طریق یک کد پیامکی، به یک آموزش تصویری دسترسی پیدا خواهید کرد. در این آموزش، مراحل ثبت درخواست وام به صورت واضح و قدم به قدم برای شما توضیح داده شده است

در این مرحله، وارد بخش تسهیلات شده و گزینه «درخواست جدید» را انتخاب کنید. این شما را به قدم بعدی از فرآیند دریافت تسهیلات فوری بدون سپرده از بانک رسالت هدایت می‌کند

در مرحله آخر، با واردکردن جزئیات مانند مبلغ تسهیلات، مدت درخواست و شماره سریال سپرده، به یک صفحه هدایت می‌شوید. در این قسمت، نیاز است اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید

پس از اتمام این مراحل، اگر هیچ مشکلی در ثبت درخواست وام فوری بانک رسالت وجود نداشته باشد، یک پیامک به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. این پیامک شامل دستورالعمل‌های لازم برای مراجعه به بخش تسهیلات است تا در آخرین مرحله، امضای خود را بر روی درخواست بزنید و در نهایت، مبلغ وام خود را دریافت نمایید.

مدارک لازم جهت دریافت وام فوری بانک رسالت بدون سپرده

مدارک لازم جهت دریافت وام فوری بانک رسالت بدون سپرده در اکثر شعب این بانک بصورت زیر میباشد، لذا پیش از هرگونه اقدامی، با مراجعه حضوری به شعبه مدنظر از مدارک کامل و مورد نیاز جهت دریافت این نوع تسهیلات آگاه شوید.

اصل و کپی شناسنامه به همراه کارت ملی

ارائه مدارک شغلی مانند: فیش حقوقی، گواهی اشتغال به کار و سایر مدارک مرتبط با کسب‌وکار

ارائه اطلاعات مربوط به درآمد و گردش حساب بانکی

اطلاعات محل زندگی مانند: آدرس دقیق، کدپستی و سایر اطلاعات مرتبط با محل سکونت

درخواست‌کننده وام باید یک ضامن رسمی و مدارک مرتبط با او را نیز ارائه نماید.

دریافت کننده وام و ضامن نباید دارای چک برگشتی و یا تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق و یا مشکوک الوصول در بانک ها باشند.

اخبار مرتبط
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد دوستی
ارسال شده در : دوشنبه 09 بهمن 1402

شراط خوبی ست برای سپرده برای کسی ک محتاج ب سرمایه فوری داره

رحیم ص
ارسال شده در : شنبه 07 بهمن 1402

باسلام‌خب در این حالت بانک رسالت هم شما حداقل سه ماه سپرده گذاری میکنید که!!! چطور بدون سپرده گذاری وام میده!؟؟؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها