یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

ادعای رسانه بانک‌مرکزی: منتظر ریزش ناگهانی دلار باشید+ تصویر

04 بهمن 1402
ادعای رسانه بانک‌مرکزی: منتظر ریزش ناگهانی دلار باشید+ تصویر

رسانه بانک‌مرکزی گفت :منتظر ریزش ناگهانی دلار باشید.روزنامه همشهری پیش‌بینی کرد قیمت دلار تا پایان سال به ۴۷ هزار تومان برسد.

آنطور که بازوی رسانه‌ای بانک مرکزی تحلیل کرده است این احتمال وجود دارد که با تداوم روند نزولی قیمت هر دلار آمریکا حتی تا پایان سال به ۴۷هزار تومان هم برسد.

با وجود نزدیک شدن به روزهای پایان سال و همینطور پایان سال میلادی که مصادف با افزایش تقاضا برای خرید ارز مسافری است، قیمت دلار نه تنها رشد نکرده بلکه با یک شیب نزولی وارد کانال ۴۹هزار تومان شده است.آنطور که بازوی رسانه‌ای بانک مرکزی تحلیل کرده است این احتمال وجود دارد که با تداوم روند نزولی قیمت هر دلار آمریکا حتی تا پایان سال به ۴۷هزار تومان هم برسد.

اخبار مرتبط
قیمت جهانی طلا امروز با عقب نشینی دلار آمریکا افزایش یافت و کاهش قیمت روز گذشته را جبران کرده است. به نظر می‌رسد احتمال ادامه سیاست‌های سختگیرانه فدرال رزرو آمریکا قیمت طلا را در کوتاه‌مدت تحت فشار قرار خواهد داد. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا هستند که قرار است در روز پنجشنبه منتشر شود و سرنخ‌های بیشتری در مورد سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکا ارائه دهد.
بانک اول - امروز در بازار قیمت سکه امامی نسبت به روز گذشته ۷۵ هزار تومان پایین آمد و به ۱۳,۳۷۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و سیصد و هفتاد و پنج هزار) تومان رسید. قیمت طلا و دلار هم کاهش یافت.
بانک اول - امروز قیمت سکه امامی در بازار بالا رفت و با رشد ۱۴۵ هزار تومانی که تجربه کرد، ۱۳,۵۰۵,۰۰۰ (سیزده میلیون و پانصد و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد. قیمت دلار اما پایین آمد.
بانک اول - در بازار ارز و طلای امروز قیمت طلا و قیمت سکه و قیمت دلار گران شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها