یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

این جفت‌ارزها روز جمعه حذف خواهند شد!

05 بهمن 1402
	 این جفت‌ارزها روز جمعه حذف خواهند شد!

صرافی بایننس اعلام کرده که چندین جفت‌‌ارز معاملاتی اسپات را در تاریخ ۲۶ ژانویه حذف خواهد کرد.

به گزارش  بانک اول  این جفت‌های معاملاتی عبارتند از: COMBO/BNB، IOST/ETH، CRV/ETH، NEO/ETH، QUICK/TUSD، QKC/ETH، RUNE/EUR، و WOO/BNB.

این صرافی علت دقیقی برای این اقدام خود اعلام نکرده، اما یادآور شد‌ه که به صورت دوره‌ای، جفت‌ارزهای معاملاتی لیست‌شده را بررسی می‌کند و در صورت وجود عواملی نظیر نقدینگی پایین و کمبود حجم معاملات، آنها را حذف خواهد کرد.

حذف یک ارز دیجیتال از یک صرافی بزرگ مانند بایننس ممکن است تأثیر منفی بر قیمت آن داشته باشد؛ زیرا دسترسی به آن برای طیف گسترده‌ای از خریداران بالقوه کاهش می‌یابد و می‌تواند وجهه بدی برای آن داشته باشد. با این حال، بیشتر توکن‌های حذف‌شده از بایننس در وضعیت خوبی قرار دارند.

بایننس از ابتدای سال 2024 چندین اقدام مشابه را انجام داده است. برای مثال، این صرافی در 4 ژانویه، مونرو (XMR)، زی‌کش (ZEC) و چندین ارز دیجیتال دیگر را در فهرست نظارتی خود قرار داد تا به طور منظم مورد بررسی قرار بگیرند.

طبق گزارش رمزارز، چند روز بعد، بایننس پشتیبانی از 9 جفت‌ارز معاملاتی از جمله LTC/UAH، FLOKI/TUSD، COTI/BNB، COS/BNB، MULTI/BTC و غیره را متوقف کرد.

در همین حال، لازم به ذکر است که بایننس اخیراً توکن هواداری باشگاه‌های بارسلونا (BAR)، منچسترسیتی (CITY)، پاریسن‌ژرمن (PSG) و چند تیم دیگر را به عنوان دارایی‌های قابل استقراض به برنامه مارجین ایزوله (Isolated Margin) خود اضافه کرده است.

این صرافی همچنین PROS/USDT و WIN/USDT را به عنوان جفت‌ارزهای معاملاتی جدید معرفی نموده است.

اخبار مرتبط
جبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوزهای لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.
گزارش فوربس این ارزها را با اصطلاح بلاک‌چین‌های زامبی توصیف می‌کند که شبیه به مردگان متحرک، صرفا وجود دارند و نشانه‌ای از حیات واقعی از نظر کاربرد یا پایگاه کاربری قابل توجه ندارند. برای مثال، ریپل که در ابتدا رقیبی جدی برای شبکه بانکی سوئیفت (SWIFT) تصور می‌شد، همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها