جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

فوری/ آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش از فردا+ جزییات

08 بهمن 1402
فوری/ آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش از فردا+ جزییات

ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ از نهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش بانک اول متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ برای ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند از روز دوشنبه نهم بهمن تا روز شنبه چهاردهم بهمن ماه اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط، اطلاعات شغل‌محل‌ها، هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه شده در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آزمون فوق برای رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

اول بهمن‌ماه بود که وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۷۲ هزار معلم در اسفند ماه سال جاری خبر داده و اعلام کرده بود که اینگونه بیشترین استخدام تاریخ کشور رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه مطابق پیش بینی‌های اولیه، سال آینده ۷۲ هزار نفر جذب آموزش و پرورش می‌شوند، گفته بود: حدود ۷۲ هزار نفر در آزمون‌های مختلف استخدامی، اعم از گروه ابتدایی، گروه دبیری، هنرآموزان و گروه پرورشی و تربیت بدنی به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد. البته تلاش مشترک وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی این است که آزمون سال آینده، پیش از اسفند برگزار شود و بخش تکمیلی آن حداکثر تا خردادماه به پایان برسد، تا برای نخستین بار پس از یک دهه، آموزش‌های پیش از ورود به کلاس انجام شود.

صحرائی در آبان‌ماه امسال نیز از کسری بیش از ۲۰۰ هزار معلم خبر داده بود.

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها