جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت پاداش بازنشستگان + جزئیات

11 بهمن 1402
پرداخت پاداش بازنشستگان + جزئیات

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: مجموع پاداش بازنشستگان ۳۳ هزار میلیارد تومان بود که قبلا برای حدود ۷۵ هزار بازنشسته و ۳۰ هزار ایثارگر ۲۴ هزار میلیارد تومان تخصیص داده شد، برای بخش باقی‌مانده نیز روز گذشته تخصیص داده شد و تا چند روز آینده به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا،داوود منظور در حاشیه نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در سالن جلسات اتاق بازرگانی این شهرستان در ارتباط با بازدید از پروژه های عمرانی لرستان اظهار کرد: سد معشوره به عنوان یک سد راهبردی و مهم در لرستان از اولویت‌های دولت است.

وی ادامه داد: متوسط کشور ۱.۸ تخت بیمارستانی به ازای هر هزار نفر جمعیت است که این نسبت در لرستان پایین است، با این وجود چندین بیمارستان مهم در استان در حال ساخت است که امیدواریم تا پایان سال آینده به ویژه بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، دورود و کوهدشت به بهره‌برداری برسند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت پاداش بازنشستگان، گفت: بازنشستگانی که سال گذشته بازنشسته شدند، پاداش پایان خدمت بازنشستگان باید به صورت متمرکز از طریق سازمان اختصاص پیدا می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو تاکید و تصریح کرد: مطمئن هستیم مردم پرشور در انتخابات شرکت خواهند کرد و با حماسه باشکوه خود بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد و مجلس قوی را تشکیل خواهند داد.

اخبار مرتبط
حیدری در خصوص دارایی‌ها و سهام‌های قابل واگذاری به سازمان تامین اجتماعی در قبال رد دیون دولت با توجه به تجربه سازمان از واگذاری سهام‌ها و شرکتهای زیان‌ده از سوی دول گذشته گفت: دولتها در گذشته سهامی که می‌دادند در اصطلاح گوشت و استخوانش درهم بود؛ یکسری سهام خوب و یکسری هم کم بازده و یا با حاشیه سود پایین واگذار می‌کردند اما بهتر بود تامین‌اجتماعی در گذشته وقتی چنین سبد سرمایه‌گذاری را دریافت می‌کرد، به مرور سهام‌های زیان ده و یا کم بازده را از گردونه خارج می‌کرد و یا با کلینیک شرکتی اینها را تغیی
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها