شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

نوسان قیمت سکه در کانال ۳۲ میلیون تومان

23 بهمن 1402
نوسان قیمت سکه در کانال ۳۲ میلیون تومان

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز (دوشنبه، ۲۳ بهمن) به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، ۲۱ بهمن) ۲۰۰ هزار تومان افزایش دارد.

به گزارش  بانک اول بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه طلا و جواهر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (۲۳ بهمن ماه) با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی در مقایسه با روز کاری گذشته، ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به شنبه گذشته ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه امروز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. سکه گرمی نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به نرخ پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در امروز در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۷۷۱ هزار تومان معامله شد که ۱۴ هزار تومان افزایش قیمت را نسبت به شنبه تجربه کرد.

بهای هر اُنس طلا نیز در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۲۳ دلار است که یک دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است./ایرنا

اخبار مرتبط
ولین سناریو احتمال کاهش بیشتر نرخ دلار است چرا که غالبا تتر نقش لیدر در بازار ارز را بازی می‌کند؛ پیش از بازار آزاد شروع به افزایش می‌کند و وقتی بازار در مسیر نزولی قرار میگیرد از دلار تهران پایین‌تر معامله شده و بازار ارز را با خود به پایین می‌کشد. به همین خاطر یک سناریو انتظار ادامه روند نزولی در بازار ارز است ولی در نقطه مقابل باتوجه به قرارگیری حباب درهم در کانال منطقی صد تومانی و مقاومت دلار تهران در روز جاری در برابر کاهش، این تصور هم وجود دارد .
دومین حراج سکه در سال جدید بناست دوشنبه آینده با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار شود. یازدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها