شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک آپشنال + قیمت

05 اسفند 1402
شرایط فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک آپشنال + قیمت

فراخوان فروش فوق العاده مرحله چهل و پنجم اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی)ویژه دناپلاس اتوماتیک آپشنال منتشر شد.

به گزارش بانک اول ،متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت‌های دنا پلاس اتوماتیک مربوط به زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است امکان ثبت نام در این بخشنامه را دارند.

جزئیات بخشنامه:

فروش فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو (دی 1402)

اخبار مرتبط
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها