یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت سکه افزایشی شد

05 اسفند 1402
قیمت سکه افزایشی شد

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (شنبه، پنجم اسفند) بازار طلای تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش به ۳۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش بانک اول قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روزکاری گذشته (پنجشنبه، سوم اسفند)، ۳۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم هم با ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم‌سکه در بازار تهران امروز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۲۰۰ هزار تومان افزایش، ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه گذشته، ۶ میلیون تومان خرید و فروش شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در روز جاری در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۸۷۱ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته ۲۴ هزار تومان افزایش را تجربه کرد.

نرخ هر انس طلا در بازارهای جهانی نیز با ۱۰ دلار کاهش به ۲ هزار و ۳۶ دلار رسید.

اخبار مرتبط
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار ۹۰۰ در هزار دارد، گفت:همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه درخصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.
بازار امروز شاهد عقب نشینی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله در کانال ۴۴ هزار تومان، قیمت حواله دلار در کانال ۴۱ هزار تومان و قیمت یورو هم در کانال ۴۷ هزار تومان پیشروی کردند. به عقیده معامله‌گران با کاهش تنش در منطقه، قیمت‌ها از روند صعودی دست کشیدند و ریزش بازار را به ۴ دلیل اشباع خرید در بازار، از دست رفتن حمایت‌های مهم نرخ دلار و سکه، دیپلماسی فعال اقتصادی دولت با سفر وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی به عربستان و تذکر مجلس به بازارساز جهت حضور فعالانه‌تر در بازار می‌دانند.
در سال‌های اخیر شاهد افزایش ورود و عرضه دلار تقلبی در بازار ایران بوده‌ایم. این موضوع چالش‌های زیادی را برای مردم و فعالان اقتصادی به‌وجود آورده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها