شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

چگونه پیامک‌های مزاحم را در اندروید مسدود کنیم؟

06 اسفند 1402
چگونه پیامک‌های مزاحم را در اندروید مسدود کنیم؟

مسدود کردن هرزنامه‌ها و پیامک‌هایی مزاحم در اندروید می‌تواند دشوار باشد، زیرا تقریباً هر سازنده تلفن دارای سیستم عامل خاص خود است که اغلب شامل برنامه مخصوص به خود برای مدیریت پیام‌های متنی است.

به گزارش بانک اول خوشبختانه، محبوب‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اخیراً استانداردهای خود را در Google Messages استاندارد کرده‌اند و در این گزارش نحوه مسدود کردن هرزنامه‌ها و پیامک‌های مزاحم معرفی شده است:

مرحله ۱: برنامه Google Messages را در تلفن خود باز کنید.

مرحله ۲: تصویر نمایه یا حروف اول خود را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید.

مرحله ۳: تنظیمات پیام را انتخاب کنید.

مرحله ۴: به پایین بروید و Spam Protection را انتخاب کنید.

مرحله ۵: کلید تبدیل موجود در کنار محافظت از هرزنامه را انتخاب و آن را روشن کنید.

پیام‌هایی که به عنوان هرزنامه شناسایی می‌شوند به پوشه هرزنامه و مسدود شده منتقل می‌شوند که از منوی سه خطی در گوشه سمت چپ بالای برنامه پیام‌ها قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.
باورکردنی نیست، اما میزان شناخت و آگاهی اغلب کارگران نسبت به حق و حقوقشان به‌شکل حیرت‌آوری ناچیز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها