به گزارش بانک اول ، لاماری به صورت پیش فروش در دسترس متقاضیان واجد شرایط قرار می گیرد. این خودروی شاسی بلند (SUV ) در دور دوم عرضه محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش با مکانیزم نوبت دهی حاضر بود.

بر اساس اعلام شرکت آرین پارس موتور متقاضیانی که در ششمین دور تحویل خودروهای عرضه شده این خودروساز اسامی شان در لیست تحویل قرار گرفته می توانند در این دور از فروش نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام کنند.

این متقاضیان باید مبلغی حدود ۷۱۵ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب معرفی شده توسط خودروساز واریز کنند.

آرین پارس موتور تعهد داده تا محصولات خود را در این دور از فروش در بازه ۱۲۰ روزه کاری (چهار ماهه) بعد از تکمیل ثبت نام توسط متقاضیان به آنها تحویل دهد.

اگر به هر دلیلی آرین پارس موتور در تحویل لاماری های ثبت نامی خود در این دور از فروش بد قولی کند. مدیران این خودروساز خصوصی متعهد شده اند که در صورت این اتفاق جریمه تاخیر ۲۱ درصد به خریداران پرداخت کنند.

البته برای این طرح پیش فروش سود سالیانه و همچنین امکان انصراف از طرح بعد از واریز وجه پیش بینی شده است.

متقاضیانی که در این طرح پیش فروش امکان نام نویسی دارند می توانند از سود مشارکت ۶  درصدی به صورت سالیانه و همچنین سود انصراف ۹ درصدی سالیانه بهره مند شوند.

لاماری در این پیش فروش با پنج رنگ حاضر است. آرین پارس موتور لاماری را با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز عرضه می کند.

متقاضیان واجد شرایط می توانند از ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ (فردا) الی ۱۶ اسفند سال جاری (چهارشنبه همین هفته) نسبت به تکمیل فرآیند ثیت نام و واریز مبلغ پیش پرداخت اقدام کنند.

البته متقاضیان لاماری توجه داشته باشند قیمت نهایی این خودرو در زمان تحویل مشخص و الباقی مبلغ با توجه به قیمت روز خودرو در زمان تحویل از آنها اخذ می شود.

به نظر می رسد آرین پارس موتور هنوز نتوانسته با توجه به تغییر نرخ ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی، مجوز افزایش قیمت را از مراجع مربوطه دریافت کند برای همین ترجیح داده تا با واگذاری لاماری به صورت پیش فروش به نوعی زمان خریده تا مجوز افزایش قیمت را برای محصول خود دریافت کند.