شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

تقاضا برای حراج سکه به شدت بالاست/ مهلت تا ساعت 15 امروز/حراج تکرار می‌شود

13 اسفند 1402
تقاضا برای حراج سکه به شدت بالاست/ مهلت تا ساعت 15 امروز/حراج تکرار می‌شود

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: مردم نگران نباشند و عجله هم نکنند تا پایان امسال حراج سکه تکرار می‌شود و ادامه ‌خواهد داشت و در روزهای آینده آگهی بعدی برای حراج دوم را منتشر می‌کنیم.

به گزارش بانک اول اصغر بالسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره اختلال سایت حراج سکه و عدم دسترسی مردم برای ثبت سفارش و شرکت در حراج امروز اظهار داشت: به دلیل ازدحامی در سامانه برای ثبت‌نام و احراز هویت و همچنین ثبت سفارش وجود دارد، سایت برخی از متقاضیان برای ورود به سایت https://market.ice.ir/ دچار مشکل شدند.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر عده‌ای فرایند احراز هویت و ثبت سفارش را انجام داده‌اند و در حال انجام هستند اما به دلیل تقاضای بالا سایت برای عده‌ای باز نمی‌شود.   

باسینی افزود: ثبت سفارش و شرکت در حراج سکه امروز تا ساعت 15 ادامه دارد و کسانی که تا این ساعت امکان احراز هویت و ثبت سفارش نداشتند تا ساعت 15 امروز مهلت دارند و در این مدت می‌تواند به سایت مراجعه کنند. نکته بعد اینکه فرایند ثبت نام و احراز هویت 24 ساعته و 7 روز در هفته است و امکان احراز هویت و ثبت نام در هر ساعتی از شبانه روزی و در تمام هفته وجود دارد.

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از برگزاری حراج دوم در روزهای آینده خبر داد و گفت: مردم نگران نباشند و عجله هم نکنند تا پایان امسال حراج سکه تکرار می‌شود و ادامه ‌خواهد داشت و در روزهای آینده آگهی بعدی برای حراج دوم را منتشر می‌کنیم.

بالسینی با بیان اینکه تقاضا برای ثبت سفارش و شرکت در حراج سکه، امروز به شدت بالا است، تاکید کرد: مردم عجله نداشته باشند، کسانی که امروز نتوانستند در حراج سکه شرکت کنند، می‌توانند در حراج بعدی شرکت کنند و بلافاصله تاریخ حراج بعدی را اعلام می‌کنیم.

وی درباره سقف و کف ثبت سفارش سکه گفت: برای حراج امروز افراد می توانند برای حداکثر 5 قطعه ربع سکه ثبت سفارش داشته باشند. 

اخبار مرتبط
امروز قیمت سکه امامی به ۴۱,۲۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۸ درصدی داشته است. قیمت طلا اما روند نزولی را تجربه کرد.
قیمت دلار ۲۰ سال قبل ۸۸۰ تومان بود. به عبارتی اگر کسی قصد داشت در سال ۱۳۸۲ دلار را به ریال تبدیل کند احتمالا ناچار بود برای سادگی کار عدد را رو به بالا گرد کند و به هزار تومان برساند.
ارز اربعین ۱۴۰۳ به همه زائران پرداخت می‌شود؛ البته شرایط سنی ارز اربعین ۱۴۰۳ به شکلی است که متقاضی باید حداقل پنج سال سن داشته باشد. موعد پرداخت ارز اربعین ۱۴۰۳ در بازه زمانی هفتم مرداد ۱۴۰۳ تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده. مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز اربعین ۱۴۰۳، ارائه اصل کارت ملی و گذرنامه یا حتی برگه تردد اربعین معتبر زائر است که البته باید در سامانه نظارت ارز (سنا) با سرفصل ارز زیارتی اربعین ثبت شود و متقاضی نهایتا کد رهگیری دریافت کند.
عالی ترین مقام بانک مرکزی ضمن اشاره به روند متغیرهای پولی در سنوات گذشته خاطر نشان کرد: متغیرهای پولی که در آن زمان به طور بلندمدت در کانال ۲۰ درصد قرار داشت، به کانال ۴۰ درصد رسیده بود. بدین معناکه رشد نقدینگی و پایه پولی به کانال ۴۰ درصد وارد شده بود. به‌علاوه برخی متغیرها که متغیرهای پیش‌نگر بودند مانند تورم تولیدکننده حتی به بالای ۶۰ درصد رسیده بود. تورم مصرف کننده نیز در کانال ۴۰ درصد قرار گرفته بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها