دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت ارز مسافرتی اعلام شد

18 اسفند 1402
قیمت ارز مسافرتی اعلام شد

همزمان با تداوم افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، امروز نرخ یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است پا به محدوده ۴۷ هزار گذاشت

به گزارش  بانک اول   قیمت هر گرم طلا امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با آغاز معاملات بازار ۷۱ هزار تومان نسبت به عصر دیروز گران شد و معادل سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان به فروش رسید.

سکه امامی با رشد قیمت ۱۴۴ هزار تومانی، یکبار دیگر از مرز ۳۷ میلیون عبور کرد و نیم سکه با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به مرز ۲۱ میلیون نزدیک شد. در مرکز مبادله ارز و طلا نیز یورو خدماتی که این روزها مبنای نرخ ارز دولتی و ارز مسافرتی است، کمی بیش از ۴۷ هزار تومان یعنی ۲۹۰ تومان بیشتر از چهارشنبه عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۹۵ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز ۶۵ تومان ارتقا پیدا کرده و همزمان قیمت یورو خدماتی نیز با رشد تقریبا ۲۹۰ تومانی پا به محدوده ۴۷ هزار تومان گذاشت.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۷ هزار تهیه کنند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

انواع ارز خدماتی چهارشنبه امروز
دلار خدماتی ۴۳ هزار و ۳۰ تومان ۴۳ هزار و ۹۵ تومان

یورو خدماتی

۴۳ هزار و ۹۵ تومان ۴۷ هزار و ۲۵ تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با شروع معاملات بازار ۷۱ هزار تومان نسبت به خریدوفروش‌های عصر دیروز گران شد و با عبور از از مرز سه میلیون و ۱۰۰، روی جایگاه سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان ایستاد.

قیمت سکه امامی همزمان ۱۴۴ هزار تومان ارتقا پیدا کرد و به ۳۷ میلیون و ۹۸ هزار تومان رسید. ربع‌سکه ۱۰۰ هزار تومان و نیم‌سکه ۲۰۰ هزار تومان رشد قیمت داشتند و به ترتیب ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

چهارشنبه

امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون ۱۰۷ هزار تومان سه میلیون ۱۷۸ هزار تومان

سکه امامی

۳۶ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان ۳۷ میلیون و ۹۸ هزار تومان

نیم سکه

۲۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان ۲۰ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان

ربع سکه

۲۰ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و ۵۲۰ هزار تومان شش میلیون و ۶۲۰ هزار تومان
اخبار مرتبط
طی جلسه معاملاتی امروز یک شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403و در دو حراج عمده و خرد، مجموعا 250 قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد. میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز، 4 میلیارد و 388 میلیون تومان به ثبت رسید.
طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اساسی کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی 930 میلیون دلار، برای دارو، مواد اولیه دارویی و تجهیزات پزشکی 97 میلیون دلار و در مجموع یک میلیارد و 27 میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.
زمان جلسه حراج از ساعت 12 تا 16 است و وجه‌الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال (3،500،000،000 ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت 24 روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.
رصد بازار سکه و طلا طبق آخرین معاملات انجام شده تا لحظه انتشار این گزارش نشان می‌دهد که بازار همچنان در مسیر کاهش قرار دارد. ضمن اینکه بازار جهانی نیز امروز (یکشنبه) تعطیل بوده و تاثیر چندانی بر روند بازار داخل نداشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها