دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

ساعت کاری بانک‌ها در روزهای آخر سال / اسفند ماه 1402

19 اسفند 1402
ساعت کاری بانک‌ها در روزهای آخر سال / اسفند ماه 1402

شلوغی آخر سال و حجم زیاد فعالیت‌های بانکی و مالی مردم در چند روز پایانی هر سال، روال روتین و ثابت ساعات کاری بانک‌ها را تغییر می‌دهد. امسال هم مانند سال‌های گذشته، بانک‌ها ساعات کاری‌شان را در روزهای آخر سال افزایش می‌دهند

ساعات کاری بانک آینده در روزهای آخر سال 1401

به گزارش بانک اول بانک آینده از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۵ در روزهای شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۶:۳۰ و روزهای پنج‌شنبه نیز به روال قبلی خود ادامه خواهد داد. همچنین در روز ۳شنبه آخر سال شعب این بانک از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در خدمت مشتریان خود هستند.

ساعات کاری بانک مسکن در روزهای آخر سال 1402

بانک مسکن نیز برای راحتی حال مشتریان خود در هر استان از تاریه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ باجه عصر حداكثر به مدت 2 ساعت در روز (به جز روزهاي پنج‌شنبه) در در شعب منتخب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

ساعات کاری بانک ایران‌زمین در روزهای آخر سال 1402

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین از روز سه شنبه مورخ 1402/12/15 تا یکشنبه 1402/12/27 کلیه شعب بانک ایران زمین به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به مشتریان این بانک هستند.
مشتریان گرامی می توانند با مطالعه لیست پیوست که در پایین همین مطلب آمده است، شعبه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر اساس ساعات کاری اعلام شده به شعبه مراجعه کرده و امور بانکی خود را انجام دهند.
لازم به ذکر است کلیه شعب استان تهران در این ایام به صورت یکسره تا ساعت 16:30 آماده ارائه سرویس به شهروندان عزیز هستند.
 

ساعات کاری بانک ملی در آخر اسفند 1402

طبق اعلام روابط عمومی بانک ملی، تمامی ارکان‌های این بانک از تاریخ ۱۹-۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۷ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند. همچنین در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ فقط واحدهای منتخب به مشتریان خدمات ارائه هستند.

ساعت کاری بانک صادرات در روزهای آخر سال 1401

فعلا خبری مبنی بر تغییر ساعات کاری بانک صادرات از سوی این بانک ابلاغ نشده است.

ساعات کاری بانک دی در روزهای آخر اسفند 1402

بانک دی نیز برای رفاه حال مشتریان خود تصمیم به افزایش ساعت کاری شعب این بانک در روزهای پایانی آخر سال ۱۴۰۲ تا ۲۸ اسفند ماه گرفته است.

ساعت کاری شعب بانک دی به صورت زیر است:

شنبه تا ۴ شنبه ۷:۳۰-۱۵:۳۰

پنج شنبه ۷:۳۰-۱۴

ساعات کاری بانک اقتصاد نوین در روزهای آخر سال 1401

بانک اقتصادنوین برای رفاه حال مشتریان خود در روزهای پایانی سال، با فعال‌سازی شعب کشیک در نوبت عصر، ساعات خدمت‌رسانی به مشتریان خود را افزایش داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، ساعت کاری شعب منتخب این بانک در سراسر کشور تا پایان سال 1401 از 7:30 تا 16:45 خواهد بود. همچنین تمامی شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور روز پنج‌شنبه مورخ 25 اسفندماه از ساعت 7:30 تا 13:45 آماده ارائه خدمات به مشتریان ارجمند هستند.

  • شعب منتخب خدمات‌رسانی در نوبت عصر شهر تهران

    میدان نبوت، اقدسیه، میدان هروی، قلهک، قیطریه، پاسداران، تهران‌پارس، میدان آرژانتین، میدان ولیعصر، سهروردی جنوبی، 17 شهریور، سعدی جنوبی، بلوار کشاورز، میدان تجریش، میدان ونک، جمال‌الدین اسدآبادی، میدان فردوسی، میدان هفت‌تیر، نازی‌آباد، شهرری، بلوار میرداماد، ایران‌زمین، صادقیه، غدیر، سعادت‌آباد، شیراز شمالی، مرزداران، بلوار فردوس، شهرک راه‌آهن

  • شعب منتخب خدمات‌رسانی در نوبت عصر سایر استان‌ها

    گلشهر کرج، فرهنگ ساری، آمل، شریعتی بابل، آزادی قزوین، گلسار رشت، نهارخوران گرگان، ارتش تبریز، سرداران ارومیه، سنندج، زنجان، احمدآباد مشهد، مدرس مشهد، بلوار جمهوری کرمان، گلشهر بندرعباس، شمس‌آبادی اصفهان، کاشان، بلوار امین قم، امام اراک، مطهری یزد، عفیف‌آباد شیراز، معالی‌آباد شیراز، زند شیراز، کیانپارس اهواز و کیش

ساعات کاری بانک سپه در آخر اسفند 1401

بانک سپه پدربزرگ بانک‌های ایرانی است. همین سن ‌و سال بالا هم دستش را برای افزایش ساعت در روزهای آخر اسفند بسته و ساعات کار شعب این بانک تفاوتی با روزهای دیگر سال ندارند.

ساعات کاری بانک شهر در آخر سال 1401

بانک شهر هم همانند بسیاری دیگر از بانک‌ها هنوز اطلاعی درباره افزایش ساعت کاری در روزهای آخر سال نداده است. درصورتیکه اطلاعاتی بدست آوریم حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت

ساعت کاری بانک کارآفرین در آخر اسفند 1402

شعب این بانک با آغاز ماه مبارک رمضان در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ دچار تغییراتی در ساعات کاری خواهند شد. به این صورت که تمامی شعب تهران و شهرستان ها از تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۲تا  ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۴ و برای ارائه خدمات به مشتریان ۷:۴۵ الی ۱۳:۴۵ خواهد بود. در روزهای ۵ شنبه نیز ۷:۳۰-۱۳ و برای ارائه خدمات به مشتریان۷:۴۵ تا ۱۲:۴۵ خواهد بود.

ساعت کاری بانک خاورمیانه در آخر اسفند 1402

ساعات کاری شعب بانک خاورمیانه در تاریخ ۱۹ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ سال به شرح زیر است:

شنبه تا ۴ شنبه:۷:۴۵-۱۶

۵ شنبه :۷:۴۵-۱۳

۳ شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲:۷:۴۵-۱۴

۲ شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲: ۷:۴۵-۱۳

ساعات کاری بانک پاسارگاد در روزهای آخر سال 1401

فعلا خبری از افزایش ساعت کاری در روزهای آخر سال بانک پاسارگاد نیست و به محض مشخص شدن به اطلاعتون می‌رسانیم.

ساعات کاری بانک پارسیان در روزهای آخر سال 1402

شعب بانک پارسیان هم بنابر اعلام روابط عمومی و سایت خود بانک ساعت کاری شعبشان از تاریخ ۱۹ تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ به شرخ زیر است:

شنبه تا ۴ شنبه: ۷:۳۰-۱۶

۵ شنبه: ۷:۳۰-۱۴

ساعات کاری پست بانک در روزهای آخر اسفند 1402

در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند نیز طی بخش‌نامه ابلاغی به پست بانک ساعات کار چکاوک در شعب این بانک تغیییر می‌یابد و به صورت زیر خواهد بود:

تغییر ساعت کاری پایا و ساتنا در ایام پایانی سال ۱۴۰۲

با اعلام بانک مرکزی و به منظور سهولت در پرداخت‌های مشتریان محترم شبکه‌های بانکی، ساعت کاری پایا و ساتنا در ایام پایانی سال افزایش یافت. بدین ترتیب این تغییر ساعت به شرح جدول زیر خواهد بود:

اخبار مرتبط
در چارچوب این ابزار اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند به منظور تامین سرمایه در گردش مورد نیاز فعالیت اقتصادی خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است برات الکترونیکی سندی غیر کاغذی است که با درخواست برات‌دهنده (براتکش) یعنی خریدار در وجه یا به حواله کرد دارنده برات یعنی فروشنده و بر اساس اعتبار خریدار صادر می شود. سررسید این ابزار یک تا دوازده ماهه است و بانک عامل به عنوان رکن براتگیر، بازپرداخت مبلغ در سررسید را تقبل می کند.
معاون سازمان امور استخدامی گفت: حتی با کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.
هیأت وزیران حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک غیردولتی، مؤسسه اعتباری غیر بانکی و بانک قرض‌الحسنه را تصویب و به بانک مرکزی ابلاغ کرد.
، بانک‌های کشور در بهمن ماه نیز به بیش از 7 هزار بدهکار بانکی فرصت جبران برای بازپرداخت تسهیلات دادند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها