شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت ربع سکه و نیم سکه در پنجمین حراج اعلام شد

21 اسفند 1402
قیمت ربع سکه و نیم سکه در پنجمین حراج اعلام شد

به گزارش بانک اول پنجمین حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه برگزار شد و از مجموع ۱۷ هزار و ۲۰۰ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۸۰۵۲ قطعه با میانگین قیمت ۱۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. همچنین، از ۹۱۱۳ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۵۸۳ قطعه با قیمت ۱۹ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان تخصیص داده شد.

بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آن‌ها تخصیص داده شده است.

طی پنج جلسه حراج سکه طلا در مجموع ۴۹ هزار و ۸۹۹ قطعه ربع سکه و ۴۵۸۳ قطعه نیم سکه به متقاضیان تخصیص داده شده است./ایبنا

اخبار مرتبط
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) افت ۹۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
دلار هم اکنون در بازار تهران با قیمت ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان هم خریدار ندارد؛ دلار فردایی هم اکنون به کانال ۶۰ هزار تومان بازگشته است؛ دلار هرات نیز ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت خورده است. ضمن اینکه یورو در بازار افشار با قیمت ۶۶ هزار تومان هم خریدار ندارد و فروشنده ها نگران ضرر بیشتر هستند.
امروز قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه اما پایین آمد.
طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود. حراج حضوری شمش طلا از 27 دی ماه 1402 در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت 3 ماه و برگزاری 20 حراج، 2716 کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل 995 در هزار معامله شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها