یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش فوری ون وانا از فردا پنجشنبه 24 اسفند آغاز می شود+ قیمت

23 اسفند 1402
فروش فوری ون وانا از فردا پنجشنبه 24 اسفند آغاز می شود+ قیمت

فروش فوری با تحویل یک هفته ای ون وانا از فردا پنجشنبه 24 اسفندماه 1402 از سوی ایران خودرو دیزل آغاز خواهد شد.

به گزارش بانک اول، شرایط طرح فروش فوری ون وانا اسفند 1402 اعلام شد.

شرایط طرح فروش فوری ون وانا اسفند 1402:

ون وانا محصولی از شرکت خودروسازی ایران خودرو دیزل بوده و در دسته ون های مسافری قرار میگیرد. موتور به کار رفته در این ون 3TZ تکنولوژِی TOYOTA بوده و قدرت آن 150 اسب بخار در 4800 دور در دقیقه میباشد. نوع فرمان ون وانا هیدرولیکی با قابلیت تنظیم میباشد. محور عقب این ون محرک میباشد. سیستم ترمز آن دو مداره پنوماتیکی، جلو و عقب کاسه ای، مجهز به ABS،EBD،ESP و ترمز دستی آن نیروی فنر با عملکرد بر روی محورهای عقب میباشد. موتور به کار رفته در ون وانا 4 سیلندر خطی بوده و دارای استاندارد EURO 5 میباشد.

اخبار مرتبط
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها