دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر خوش سازمان استخدامی برای بازنشستگان + جزییات

23 اسفند 1402
خبر خوش سازمان استخدامی برای بازنشستگان + جزییات

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بر اساس آخرین اخباری که تا دیروز دریافت کرده‌ام، امسال به ۱۵۰ بازنشسته، مجوز فعالیت داده شده است تا در کارهای تخصصی و مشاوره، از آنان استفاده شود.

به گزارش بانک اول به نقل از مهر،  «میثم لطیفی» رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به برخورد با فعالیت غیر قانونی برخی بازنشستگان در دستگاه‌ها، اظهار کرد: قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برای این ممنوعیت، دو تبصره دارد؛ تبصره یک برای برخی مقامات و تبصره دو، استفاده به عنوان یک سوم ظرفیت در ماه است؛ یعنی یک سوم ساعت کاری.

وی افزود: اگر دستگاه‌های اجرایی، مجوز کارگروه مربوطه در سازمان برای جذب بازنشستگان را نداشته باشند، ذی‌حساب اجازه پرداخت حقوق و مزایا به آنان را ندارد و دستگاه نظارتی نیز به علت این تصرف در بیت‌المال، با این دستگاه‌ها برخورد می‌کند.

لطیفی گفت: بر اساس آخرین اخباری که تا دیروز دریافت کرده‌ام، امسال به ۱۵۰ بازنشسته، مجوز فعالیت داده شده است تا در کارهای تخصصی و مشاوره، از آنان استفاده شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: فرایند استفاده از ظرفیت جوانان در دستگاه‌های اجرایی، سخت شده است؛ افرادی از نخبگی یا تجربه ویژه برخوردار هستند و نیاز داریم که انتقال تجربه، انجام و این مجوز به برخی بازنشستگان داده شود.

اخبار مرتبط
اگر رتبه اعتبارسنجی گرفته‌اید و رتبه شما پایین است یا رتبه اعتبارسنجی شما صفر است و از خود می‌پرسید چرا رتبه اعتبارسنجی کم میشود؟ این مطلب را مطالعه کنید
تمام شهرهای چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردرهای خود را از دست داده اند. شهرهای هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند. در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می شوند و نیمی از شهرهای برتر را به خود اختصاص می دهند. آنها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳,۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هر نوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.
گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی،عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها