شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

مراقب پیامک‌های سود سهام عدالت باشید/ به هیچ پیامکی پاسخ ندهید

26 اسفند 1402
مراقب پیامک‌های سود سهام عدالت باشید/ به هیچ پیامکی پاسخ ندهید

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور با اشاره به جعلی بودن پیامک‌های مربوط به سود سهام عدالت گفت: این پیامک‌ها جعلی هستند و نیاز به پاسخ به هیچ پیامکی نیست.

به گزارش بانک اول مجید عشقی در رابطه با برخی پیامک‌های مربوط به سود سهام عدالت هشدار داد: سود سهام عدالت با توجه به اینکه کلیه اطلاعات سهامداران سهام عدالت در سامانه‌های بورسی موجود است، به حساب سهامداران واریز می‌شود و اصلا نیاز به مراجعه یا پاسخ به هیچ پیامکی نیست.

به گفته وی، پیامک‌هایی که به عنوان سهام عدالت در این ایام برای مردم صادر می‌شود، جعلی است./ایسنا

اخبار مرتبط
بر اساس اطلاعات بدست آمده، اولین برنامه فروش کراس‌اوور ایران‌خودرو نیمه نخست شهریورماه است. قرار است ری‌را در قالب دو طرح فروش فوری با موعد تحویل ۹۰ روز کاری و پیش‌فروش با موعد تحویل ۶ الی ۹ ماه عرضه شود.
ارتباط از طریق خطوط برق (PLC) یک روش برای ارسال داده از طریق کابل‌های برق موجود است، مانند پریزهای برق در خانه شما. این روش با اضافه کردن یک سیگنال هارمونیک به خط برق کار می‌کند و سپس یک گیرنده در انتهای دیگر این داده‌ها را تفسیر و استخراج می‌کند . به این ترتیب، می‌توان انتقالاتی مانند صدا، ویدیو و حتی ترافیک اینترنت روزمره خود را مستقیماً از طریق سیم‌کشی‌های برق انجام داد. این نوع فناوری از سال ۱۹۲۲ وجود داشته است.
شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی و نقدی - اعتباری محصول ون باری اینرودز با قیمت قطعی و با ظرفیت محدود را اعلام کرد.
داشتن گواهی معاینه فنی خودروها به چندین طریق توسط پلیس کنترل می‌شود؛ چرا که بر اساس ماده ۹ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رانندگان موظفند هنگام رانندگی گواهینامه، کارت خودرو، بیمه‌نامه معتبر شخص ثالث و برای خودروهای مشمول معاینه فنی که بیش از چهار ‌سال از تولید آنان می‌گذرد برگه معاینه فنی را به همراه داشته باشند و در صورت مطالبه مأموران راهنمایی و رانندگی آن را ارائه کنند و علاوه بر کنترل فیزیکی به صورت مکانیزه نیز توسط کلیه دوربین های سطح شهر معاینه فنی خودروها کنترل و خودروها در صورت نداشتن

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها