یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

کاهش سرعت اینترنت ثابت و افزایش سرعت اینترنت موبایل در ایران

26 اسفند 1402
کاهش سرعت اینترنت ثابت و افزایش سرعت اینترنت موبایل در ایران

طبق گزارش اسپیدتست، سرعت اینترنت ثابت در ایران به ۱۳.۵۱ مگابیت بر ثانیه و سرعت اینترنت موبایل به ۳۴.۷۱ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

به گزارش  بانک اول  اسپیدتست ماهانه گزارشی درباره سرعت اینترنت ثابت و موبایل در جهان و کشورهای مختلف منتشر می‌کند و حالا جدیدترین گزارش وب‌سایت اسپید تست نشان می‌دهد که سرعت اینترنت ثابت در ایران کاهش یافته است.

طبق گزارش اسپیدتست برای فوریه 2024، سرعت اینترنت ثابت در کشور با کاهش همراه بوده و سرعت اینترنت موبایل افزایش یافته است. سرعت اینترنت ثابت در ماه فوریه در ایران به 13.51 مگابیت بر ثانیه رسیده که نسبت به گزارش قبلی با سرعت 13.58 مگابیت بر ثانیه، کمی کاهش را تجربه کرده است. با این کاهش سرعت، رتبه کشورمان هم 4 پله کاهش داشته و حالا در رتبه 157 جهان قرار گرفته است.

سرعت اینترنت موبایل ایران در جدیدترین گزارش اسپیدتست افزایش داشته و از 32.77 مگابیت بر ثانیه در ژانویه 2024، به 34.71 مگابیت بر ثانیه افزایش یافته است. بااین‌وجود، رتبه ایران تغییری نداشته و همچنان در رتبه 74 جهان قرار دارد./تسنیم

اخبار مرتبط
در بخش سخت افزاری نیز استفاده دائمی از داده‌های تلفن همراه و همچنین اتصال مداوم بلوتوث گوشی به دستگاه‌هایی مانند ساعت یا هدفون می‌تواند دمای گوشی را تا حد بسیار زیادی بالا ببرد. فیلمبرداری یا فعال بودن مداوم دوربین گوشی نیز دیگر عاملی است که علاوه بر خالی کردن باتری گوشی می‌تواند دمای گوشی را به شدت بالا ببرد چرا که همزمان پردازنده و دوربین با یکدیگر فعالیت دارند و به این ترتیب دمای دستگاه به شدت افزایش پیدا می‌کند.
، شخصیت حقیقی یا حقوقی که برات را صادر می‌کند پرداخت مبلغی را در آینده به فردی دیگری ضمانت می‌دهد. با این تفاوت که مبلغ باید از سوی فرد دیگری که صادرکننده برات از او طلب دارد پرداخت شود.
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها