شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد

06 فروردین 1403
تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
شرکت زامیاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تحویل خودروهای مشتریان این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی هم ادامه دارد.در این اطلاعیه خطاب به مشتریان این شرکت آمده است: در راستای تسریع در تحویل خودروهای مشتریان محترم که خودروی ایشان پلاک شده، تسهیلات ویژه‌ای برای تحویل حضوری در ایام نوروز فراهم شده است.

به گزارش بانک اول در این اطلاعیه از مشتریانی که خودروهایشان فاکتور و پلاک شده و پیامک تحویل حضوری برای آنها ارسال شده، دعوت به عمل آمده در صورت تمایل به دریافت و تحویل حضوری خودرو ابتدا با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت درخواست اینترنتی تحویل حضوری اقدام و سپس تا ۱۱ فروردین ماه (به غیر از روزهای تعطیل رسمی) با مراجعه به اداره تحویل شرکت زامیاد نسبت به دریافت خودروی خود اقدام کنند.

در اطلاعیه مورد نظر آمده است: هزینه سفر برای تحویل حضوری، مطابق ضوابط تعیین شده به حساب این دسته از مشتریان واریز می شود و همچنین خودرو به مدت ١۵ روز بیمه بدنه رایگان و در صورت تمایل مشتری جهت بیمه بدنه خودرو به مدت ۳۵۰ روز باقیمانده سال، بیمه بدنه با ٧٠ درصد تخفیف صادر خواهد شد.

گفتنی است، این تصمیم شرکت زامیاد در راستای انجام تعهدات این شرکت مبنی بر تحویل به موقع خودروها و به منظور ارتقاء رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند فروش اخذ شده است.

اخبار مرتبط
ایران‌خودرو شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه اعلام کرد.
وقتی که جمع نمره‌ های منفی گواهینامه فرد به ۲۰ برسد، گواهینامه باطل می شود. در نتیحه اطلاع از مجازات نمره منفی گواهینامه اهمیت به سزایی دارد چرا که این امر به روش های مختلفی صورت می گیرد. حال ممکن است که برای عده ای از اشخاص این سوال مطرح شود که از کجا بفهمیم گواهینامه باطل شده که پاسخ آن به شرح زیر می باشد:
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها