ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

معرفی محصول وارداتی جدید ایران خودرو + مشخصات

14 فروردین 1403
معرفی محصول وارداتی جدید ایران خودرو + مشخصات

دانگ فنگ آئولوس شاین مکس از جمله خودرو‌های این برند چینی است که توسط ایران خودرو به صورت وارداتی به بازار ایران می‌آید.

به گزارش بانک اول واردات خودرو موضوعی است که پس از پنج سال دوباره جانی تازه گرفت، البته واکنش‌ها به این مسئله از سوی مسئولان و همینطور نمایندگان مجلس تاکنون متفاوت بوده است. برخی موافق واردات خودروهای صفر کیلومتر هستند در حالی که گروهی دیگر اصرار بر واردات خودروی کارکرده دارند. از طرفی دیگر با داغ شدن بازار خودروهای برقی در جهان، ایران هم درحال‌حاضر بر واردات خودروهای الکتریکی تمرکز کرده است.

در سه سال آینده، دانگ فنگ آئولوس قصد دارد ۳۰ خودروی جدید و ۱۴ وسیله نقلیه تجاری را برای دستیابی به هدف ۱۰۰٪ الکتریکی خود معرفی کند.

دانگ فنگ آئولوس شاین مکس که به‌عنوان یک شاسی‌بلند جمع‌وجور شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۶۸۵/۱۹۰۵/۱۶۲۵ میلی‌متر، با فاصله بین دو محور ۲۷۷۵ میلی‌متر و وزن ۱۸۰۰ کیلوگرمی است.

عناصر طراحی قابل توجه عبارتند از طرح دو رنگ سقف و بدنه، دستگیره‌های درب مخفی، چراغ‌های جلوی باریک و جلوپنجره بسته، خروجی‌های مخفی اگزوز و چراغ ترمز سوم نصب شده در عقب.

با ورود به کابین خودرو، با فضای نارنجی رنگ با حداقل تعداد دکمه‌های فیزیکی روبه‌رو خواهید شد. صفحه نمایش مرکزی شناور بزرگ و فرمان D کات بیشترین جلب توجه را در این بخش دارند. در بالای صفحه نمایش مرکزی دو خروجی تهویه مطبوع وجود دارد.

نیروی تولیدی از سیستم پلاگین هیبریدی Mach Dongfeng، متشکل از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۱ اسب بخاری و یک موتور الکتریکی با قدرت ترکیبی ۳۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۱۵ نیوتن متری تامین می‌شود. باتری لیتیومی ۳۰.۳۲ کیلووات ساعتی آن که توسط CALB عرضه می‌شود، برد جامع ۱۵۰۰ کیلومتر و برد الکتریکی خالص ۲۰۵ کیلومتر را ارائه می‌کند.

قیمت این خودرو در حال حاضر مشخص نشده است.

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها