پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

نرخ سکه افزایش یافت

14 فروردین 1403
نرخ سکه افزایش یافت

هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز ( سه شنبه، ۱۴ فروردین) بازار طلای تهران با یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (شنبه، ۱۱ فروردین) به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش  بانک اول قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز ( سه شنبه، ۱۴ فروردین) و تا لحظه درج این خبر بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته(شنبه ۱۱ فرورد ین)، ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری به نرخ ۲۵ میلیون تومان رسید. قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۱۰۰ یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (یازدهم فروردین) ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران با افزایش ۱۲۸ هزار تومانی در هر گرم نسبت به شنبه ، سه میلیون و ۴۳۵ هزار تومان معامله شد.

بازار جهانی طلا امروز با افزایش قیمت همراه شد تا جایی که قیمت هر اونس طلا به ۲ هزار و ۲۵۷ دلار رسید./ایرنا

اخبار مرتبط
این تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در آن زمان عده‌ای از نرخ دلار بالای ۱۰۰ هزار تومان صحبت می‌کردند و به دنبال افزایش نارضایتی بین مردم بودند، اما با تدبیر بانک مرکزی رشد نرخ ارز نه تنها متوقف شد، بلکه احتمال بازگشت نرخ ارز به کانال‌های قبلی تقویت شد و امیدواریم که نرخ ارز تا کریدور ۵۰ هزار تومان هم کاهش یابد.
تمرکز سرمایه‌گذاران در حال حاضر به نتیجه اجلاس دو روزه فدرال رزرو معطوف شده که قرار است امروز منتشر شود. انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر نگه دارد. اما برخی پیش‌بینی می‌کنند جروم پاول رئیس فدرال رزرو با توجه به نرخ بالای تورم، سیاست‌های سختگیرانه‌ای را پیشنهاد دهد.
امروز قیمت طلا و سکه در بازار شیب نزولی را تجربه کرد
شایعه کیفیت پایین سکه می‌تواند تلاش گروهی از فعالان بازار سکه، به‌خصوص آن‌هایی باشد که کار و کاسبی‌شان کساد شده وگرنه سکه‌های عرضه شده در حراج مرکز مبادله ارز و طلای ایران، همگی توسط بانک مرکزی ضرب شده‌اند و استاندارد عیار ۹۰۰ را رعایت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها