شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

حقوق این گروه از بازنشستگان افزایش یافت + جدول

21 فروردین 1403
حقوق این گروه از بازنشستگان افزایش یافت + جدول

معاون اول رئیس جمهور افزایش حقوق بازنشستگان فولاد را ابلاغ کرد.

asdasd
 

به گزارش بانک اول  افزایش حقوق بازنشستگان از جمله بازنشستگان صندوق فولاد در سال ۱۴۰۳ به شرح جدول فوق خواهد بود. 

بر اساس تصویب‌نامه ۸ فروردین ۱۴۰۳ هیئت وزیران و ابلاغ این مصوبه از سوی معاون اول رئیس جمهور به سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی، افزایش حقوق بازنشستگان از جمله بازنشستگان صندوق فولاد در سال ۱۴۰۳ به شرح جدول بالا خواهد بود.

اخبار مرتبط
فهرست واجدین شرایط وام ضروری بازنشستگان کشوری به بانک صادرات ارسال شده است و قرار است به زودی پرداخت آن انجام شود.
انتشار میزان افزایش حقوق بازنشستگان؛ و جزئیات جدید از واریز معوقات حقوق بازنشستگان به همراه جدول؛ عنوان مطلبی است که در اندیشه معاصر به آن می پردازیم و یادآور می شویم که حقوق بازنشستگان براساس اظهارات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ماه اعمال می‌شود و ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه واریز می‌شود.
با این حال این سوال مطرح می شود که آیا شرط دیگری وجود دارد که بدون دارا بودن شرط سن برای زنان، بتوان با 20 سال سابقه کار با بیمه تامین اجتماعی، بیمه شد؟ بر اساس گزارش اقتثادنیوز، مرکز پژوهش های مجلس در جدولی که منتشر کرده اینگونه آورده است که یک زن با 42 سال سن در صورتی می تواند با 20 سال سابقه کاری فقط با «درخواست 20 روز حقوق» می‌تواند دوران بازنشستگی خود را آغاز کند.
محمد مخبر، آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را ابلاغ کرد که بر اساس این ابلاغیه، صندوق‌های بازنشستگی مکلفند از ابتدای سال ۱۴۰۳ و در حدود اعتبارات مصوب مربوط، حقوق بازنشستگی مشمولان صندوق خود را با رعایت این آیین‌نامه و سایر قوانین و مقررات مربوط، متناسب‌سازی کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها