شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

همگام با افزایش انس جهانی طلا، قیمت سکه افزایش یافت

21 فروردین 1403
همگام با افزایش انس جهانی طلا، قیمت سکه افزایش یافت

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز (سه شنبه، ۲۱ فروردین) با افزایش یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

 به گزارش بانک اول  هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (سه شنبه) بازار طلای تهران با یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (دوشنبه، ۲۰ فروردین) به ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۹۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۴۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم‌ سکه در روز جاری با ۸۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت ربع سکه با افزایش ۸۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه گرمی نیز امروز ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته را تجربه کرد و هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران، با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی سه میلیون و ۶۲۹ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با ۱۰ دلار افزایش به ۲ هزار و ۳۴۹ دلار رسید./ایرنا

اخبار مرتبط
در همین راستا علی صادقین، کارشناس اقتصادی، تا برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید بازار آرامی را برای دلار پیش‌بینی کرد و به تجارت‌نیوز گفت: «با پیروزی مسعود پزشکیان و با توجه به برنامه‌ها و تیم اقتصادی احتمالی ایشان، به نظر می‌رسد تا مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری جدید، روند نسبتاً باثباتی در بازارهای ارز و طلا داشته باشیم.»
کاهش قیمت‌های خرده‌فروش‌های بزرگ ایالات‌متحده و داده‌های جدید که نشان‌دهنده کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده است، ممکن است باعث افزایش اعتماد فدرال رزرو به کاهش تورم شود. بر اساس گزارش CME FedWatch Tool، معامله گران در حال حاضر با احتمال ۵۴ درصد کاهش نرخ تا سپتامبر قیمت‌گذاری می‌کنند.
بخشنامه گمرک ایران درباره عدم شمول مالیات علی الحساب به واردات شمش طلا و معافیت واردات انواع شمش طلا از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده ابلاغ شد.
سرمایه‌گذاران اکنون منتظر گزارش شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه اعلام شود تا فدرال‌رزرو چه زمانی شروع به کاهش نرخ بهره کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها