ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری

25 فروردین 1403
وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه بدون سپرده گذاری

از مهم ترین مزایای این طرح آن است که بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب پرداخت می شود.

بانک رفاه کارگران به متقاضیان خرید اقساطی کالا از شــرکت های تــولیدی و توزیعی و با استفاده از ابزار واریز شناسه دار در قالب “طرح رفاه کالا و خدمات” تسهیلات پرداخت می کند.

به گزارش بانک اول، هدف از پرداخت این وام، حمایت از شرکتهای تولیدی و توزیعی و تأمین نقدینگی به منظور خرید تولیدات داخلی برای تمامی افرادی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت می کنند.

  • کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی
  • حمایت از اقشار کم درآمد به ویژه مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی و سایر حقوق بگیران جامعه از طریق تسهیل دریافت تسهیلات ارزان قیمت

تسهیلات موضوع این طرح به منظور خرید کالای ایرانی از شرکت های تولیدی و توزیعی داخلی مانند: لوازم خانگی، اداری، مبلمان، اثاثیه و … یا تعمیرات اساسی منزل پرداخت می شود .

از مهم ترین مزایای این طرح آن است که بدون نیاز به سپرده گذاری و ایجاد میانگین حساب پرداخت می شود.

  • تمامی اشخاص حقیقی (حقوق بگیران) که از بانک رفاه کارگران حقوق دریافت می کنند.
  • مشتریان اختصاصی بانک و کارکنان و اقوام درجه یک ایشان (اقوام درجه یک شامل : پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزند) در صورت داشتن درآمد مستقل و مشروط به ضمانت تسهیلات توسط مشتری اختصاصی (صاحب امتیاز تسهیلات)
  • کارکنان مشتریان مشمول بانکداری شرکتی در صورت انعقاد تفاهم نامه و قبول تعهد کسر اقساط کارکنان آنها از سوی مشتریان شرکتی
  • اعطای تسهیلات به متقاضیان طرح حاضر با ضمانت همکار شاغل بانک رفاه کارگران

سقف مبلغ تسهیلات حداکثر به میزان ۱۰۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

اخبار مرتبط
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.
بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان کشوری، دو مسیر متفاوت برای دریافت وام دارند.
برای ثبت نام وام فرزند آوری ۱۴۰۳، افراد باید شرایط لازم را برای اخذ این وام قرض‌الحسنه داشته باشند. برخی از این شرایط عبارتند از:
افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. این وام دارای سود 23 درصدی است و افراد بعد از دریافت آن حداکثر طی مدت زمان 36 ماه امکان بازپرداخت را دارند. لازم به ذکر است که طرح طراوت بانک آینده تنها مختص مشتریان این مجموعه نبوده و افرادی که دارای حساب قبلی نیستند نیز می‌توانند در حال حاضر با افتتاح سپرده این وام را دریافت کنند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها