ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

25 فروردین 1403
افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید گفت: هنوز مقدار افزایش حقوق ایثارگران مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

به گزارش  بانک اول ، با آغاز سال جدید درصدی به حقوق کارمندان و کارگران افزوده می شود. ایثارگرانی هم که از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنند از این قاعده مستثنی نیستند. البته درصد افزایش حقوق ها در جامعه کارمندی و کارگری یکسان نیست و این افزایش در جامعه ایثارگری هم مبلغی متفاوت است که نهایت توسط بنیاد اعلام و اعمال می شود.

در همین راستا محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تسنیم گفت: هنوز مقدار این افزایش حقوق مشخص نشده اما تا آخر فروردین اعلام خواهد شد.

گفتنی است پس از محاسبه مقدار افزایش حقوق از ماه های آتی این مبلغ روی دریافتی ایثارپران اعمال خواهد شد. 

تسنیم

اخبار مرتبط
اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده بابک زنجانی اعلام کرد: زنجانی با توجه به همکاری هایی که در طول زندان کرد و بیش از ۱۰ سال در حبس است، اموال این فرد در خارج کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان مربوطه ارزیابی ها انجام شد و پس از بازگشت اموال به کشور و با گزارش مقامات ذی صلاح در خصوص استرداد اموال درخواست عفو محکوم علیه بابک زنجانی توسط دادگستری مطرح شد.
فروش تنها خودرو سواری با مالکیت بیشتر از یک سال، یک خودروی مازاد برای سرپرست خانوار، تعویض تنها خودروی فرد در کمتر از ۶ ماه و خودروی ارثی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف است.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی درباره میزان مالیات ماهانه طلافروش‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
جمع تسهیلات مسکن شهری پرداخت‌شده توسط ۲۶ بانک ۱.۰۹۸.۹۷۰ میلیارد ریال بوده است، البته در این مورد هم ۵ بانک عملکردشان صفر بوده است. در حوزه مسکن روستایی هم تنها ۹ بانک نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان این بخش اقدام کرده‌اند؛ مجموع تسهیلات پرداختی در مسکن روستایی توسط بانک‌ها ۳۸۹.۵۱۳ میلیارد ریال بوده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها