دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ (طرح عادی و جوانی جمعیت)

25 فروردین 1403
طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ (طرح عادی و جوانی جمعیت)

شرکت بهمن موتور جزئیات طرح تبدیل اختیاری فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم به ریسپکت۲ را اعلام کرد.

به گزارش بانک اول بر اساس جزئیات این طرح اختیاری، آن دسته از مشتریان سامانه یکپارچه که موعد تحویل نوبت زمستان 1402بوده‌اند، می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و ثبت درخواست تغییر خودرو از فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم  به ریسپکت۲ اقدام کنند.

مشتریان بهمن موتور برای این طرح اختیاری می‌توانند از ساعت 10 صبح ‌شنبه 25فرودین ماه تا ساعت 24 پنج شنبه مورخ 13اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه فروش این شرکت به آدرس bahman.iranecar.com از قسمت واریز وجه اقدام کنند.

موعد تحویل خودروی ریسپکت2 هفته اول مرداد ماه  1403 و قیمت آن یک میلیارد و 106 میلیون تومان است. این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی برای متقاضیان قابل انتخاب خواهد بود.

گفتنی است؛ تکمیل فرآیند ثبت نام تنها به صورت آنلاین بوده و با ارسال پیامک به متقاضیان مرتبط اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها