یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

در این شرایط دلار نخرید!

18 اردیبهشت 1403
در این شرایط دلار نخرید!

قیمت دلار که در بازار ارز برای دومین بار در این چند روز به سمت کف حمایت حرکت کرده بود در از دست دادن این سطح ناکام ماند.

به گزارش بانک اول ، قیمت دلار هرات روز دوشنبه را در ۶۰ هزار و ۳۵۰ تومان شروع کرد و با پشتیبانی قیمت درهم امارات از مرز مقاومت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان عبور کرد.

در ادامه و در نیمه دوم قیمت دلار هرات با افزایش تا مرز ۶۱ هزار تومان بالا رفت اما پس از افت درهم در لحظات پایانی بازار نتوانست در کانال ۶۱ هزار پاگشایی کند.

نرخ دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۵۰ تومان به کار خودش پایان داد. در معاملات پشت خطی قیمت دلار هرات با کاهش بیشتر در ۶۰ هزار و ۶۷۰ تومان بسته شد.

تحلیلگران توصیه می‌کردند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید.

از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.

قیمت درهم امارات با گپ مثبت ۵۰ تومانی در ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش ۱۱۰ تومانی تا ۱۶ هزار و ۷۶۰ تومان بالا رفت.

در ادامه و در نیمه دوم معاملات در لحظات پایانی بازار از این سطح عقب نشست و در ۱۶ هزار و ۷۲۰ تومان به کار خود پایان داد.

قیمت دلار برآورد شده از درهم، ۶۱ هزار و ۳۶۰ تومان محاسبه می‌شود. قیمت دلار در تهران بالای برابری درهم در معامله بود.

بهای تتر در حوالی ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان بازگشایی کرد و تا ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان بالا رفت اما در عبور از مرز مقاومتی ناکام ماند و حوالی کف ۶۱ هزار تومان تا ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان در معامله بود.

به عقیده تحلیلگران فنی قیمت دلار به محدوده مقاومتی مهمی رسیده که اگر بالای این محدوده تثبیت دهد می‌توان گفت از روند نزول دست کشیده است.

مرز مقاومت اول هرات ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است که اگر بالای این سطح تثبیت دهد حرکت بازار به سمت شکست مقاومت دوم یعنی ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود.

با توجه به این موضوع که در بازار فاند خبری زیاد شده و قیمت با نوسان رفت و برگشتی همراه است تحلیلگران توصیه می‌کردند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید.

از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.

اخبار مرتبط
، بازار امروز شاهد روند نزولی کاهشی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
، شاید فکر کنید افزایش یا کاهش قیمت ارز فقط از جنبه رشد ارزش دارایی‌ها که ممکن است برخی را ثروتمندتر و برخی را فقیرتر کند مهم است، اما ماجرا فراتر از این حرف‌هاست
بیست و هفتمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران درحالی از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که تاکنون و طی ۲۶ حراج برگزار شده ۴۱۲۰ کیلوگرم شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران مورد معامله قرار گرفته است. متقاضیان می توانستند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه، در این حراج شرکت کنند.
لار امروز در ابتدای هفته و در قیاس با ابتدای هفته گذشته کاهش قیمت ۵۰۰۰ تومانی را شاهد است و طبق گفته بیشتر فروشندگان احتمال تداوم کاهش ارز تا پایان هفته همچنان بالا است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها