پنجشنبه, 3 آبان 1403 2024,October

امروز سکه ارزان شد

29 خرداد 1403
امروز سکه ارزان شد

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه) با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۳۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان دادوستد شد.

به گزارش بانک اول به  نقل از مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۲۹ خردادماه) بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (دوشنبه، ۲۸ خردادماه) ۳۹ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر قطعه سکه طرح قدیم با کاهش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۳۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت نیم‌سکه امروز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۲۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه یک گرمی در روز جاری ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با کاهش ۳۷ هزار تومانی نسبت به روز گذشته سه میلیون و ۳۲۶ هزار تومان قیمت خورد.

بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۳۰۹ دلار است.

اخبار مرتبط
شایان ذکر است، علاوه بر متقاضیان حوزه صنعت طلا، بانک عامل نیز با تایید بانک مرکزی می تواند در حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران خرید انجام دهد. بانک عامل نیز می‌تواند هر بانکی باشد؛ اما باید دارای مجوز و تاییدیه بانک مرکزی جهت شرکت در حراج شمش طلا باشد. البته باید اشاره داشت که هر بانک که دارای مجوز از بانک مرکزی است، باید برای هر جلسه حراج، مجوز لازم برای آن حراج و در تعداد معین و مشخص را اخذ کند و اینگونه نیست که در هر حراج که شرکت کند بتواند به هر تعداد که بخواهد شمش طلا خریداری کند.
متقاضیان توجه داشته باشند که در هر سفارش خود از انواع سکه، صرفاً می‌توانند یک سفارش فعال داشته باشند؛ به این معنی که متقاضیان برای ثبت سفارش خرید هر نوع قطعه سکه، فقط یکبار می‌توانند تعیین قیمت و تعیین تعداد سکه را انجام دهد. خاطرنشان می شود، شرکت در حراج های گذشته منعی برای حضور در حراج بیست و ششم ندارد و اشخاصی که در این حراج شرکت می کنند، می‌توانند در حراج های بعدی نیز حضور یابند.
در اجلاس بریکس، ولادیمیر پوتین رهبر روسیه از اسکناس نمادین «ارز واحد» برای کشورهای عضو این اتحاد رونمایی کرد. رونمایی و اعلام کردند که این پلتفرم می‌تواند، مزایای بسیاری داشته باشد.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها