شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن فردا بررسی می‌شود

24 خرداد 1401
مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن فردا بررسی می‌شود

به گزارش بانک اول محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:سایت ثبت نام ودیعه مسکن در حال حاضر باز است و وزارت راه و شهر سازی به دنبال تصویب مهلت این تسهیلات است.

محمود زاده توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی نامه‌ای به بانک مرکزی برای مشکلات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ارائه داده و در آن نامه انتقاد‌های خود درباره سهمیه بانک‌ها برای تسهیلات و وی  بیان کرد: در زمان تمدید ثبت نام مجدد وام ودیعه مسکن برای متقاضیانی که در نیمه دوم امسال قرارداد منعقد کرده اند تمهیداتی را در نظر گرفته ایم.

وی  با بیان این‌که بیش‌ از ۳۴۰ هزار نفر تاکنون به سیستم بانکی معرفی شده است توضیح داد: یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام‌کرده و حدود ۳۴۰ هزار متقاضی مدارک خود را بارگذاری کرده و ۱۷ هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کرده‌اند.

محمود زاده بیان کرد: سایت مشکل ندارد، اما به دلیل آنکه اطلاعات همزمان با ثبت احوال وارد می‌شود درگاه پذیرش و تعداد ورودی محدود است و مکاتبه کرده ایم این محدودیت‌ها برداشته شود چراکه در حال حاضر هنگام ورود و ثبت اطلاعات در ابتدا سازمان ثبت احوال کنترل می‌کند سپس وزارت راه اطلاعات بررسی می کند و همین باعث کند شدن مراحل می‌شود.

وی  بیان کرد:در صورتی که محدودیت تعداد ورودی برداشته شود این مشکلات برطرف می‌شود.

محمودزاده در خصوص ثبت نام در سامانه املاک و اسکان هم گفت: مهلت ثبت نام در سامانه املاک و اسکان تا  پایان مهرماه است.

باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها