یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

انتقاد همتی از خطای سقوط هواپیمای اوکراینی و نحوه اطلاع‌رسانی آن

24 خرداد 1401
انتقاد همتی از خطای سقوط هواپیمای اوکراینی و نحوه اطلاع‌رسانی آن

 

به گزارش بانک اول ، عبدالناصر همتی طی پست اینستاگرامی اظهار کرد: امروز با اعلام مراجع رسمی از علت اصلی حادثه دردناک و غم‌انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی که جان شیرین جمع زیادی از هوطنان و سایر ملیت‌ها را گرفت، مطلع شدم.

وی افزود: به عنوان کسی که در این شرایط دشوار کشور مسئولیت مهمی برای حفظ ثبات اقتصادی کشور دارم و اعتماد مردم و نحوه شکل‌گیری انتظارات را مهم می‌دانم، بابت خطای وقوع یافته و نحوه اطلاع‌رسانی این فاجعه انتقاد داشته و از مردم پوزش می‌خواهم.

رییس کل بانک مرکزی ضمن بیان اینکه خداوند به خانواده‌های داغدار صبر جمیل عطا فرماید، گفت: در طول سه روز گذشته عملکرد پذیرفتنی از نظر مدیریت رسانه‌ای و بیان جنبه‌های فنی و تکنیکی موضوع وجود نداشت.

وی تصریح کرد: از دست رفتن اعتماد عمومی و تحریک انتظارات خیلی سریع اتفاق می‌افتد ولی برگرداندن آن زمان‌بر بوده و هزینه دارد. از سوی دیگر روش برگرداندن اعتماد هم تعیین‌کننده است.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها