ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در راه است؟

24 خرداد 1401
آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش در راه است؟

به گزارش بانک اول به نقل از فارس، یارمحمد حسین‌بُر مدیر کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی جدید این وزارتخانه اظهار کرد: ما هر سال برای تعیین سهمیه استخدامی وزارت آموزش و پرورش با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه می‌کنیم و بر اساس سهمیه‌ای که آنها اختصاص می‌دهند در آزمون‌ها شرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای سال آینده نیز کمتر از یک ماه پیش مکاتبه‌ای را با سازمان اداری و استخدامی در خصوص نیازمان انجام دادیم و منتظر هستیم تا آنها بررسی کرده و میزان را به ما اعلام کنند.

مدیر کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که درخواست شما برای سهمیه آزمون استخدامی سال آینده آموزش و پرورش چقدر است، افزود: اجازه دهید بررسی‌ها انجام شود و پس از تأیید اعلام می‌شود.

حسین‌بُر درباره نتایج آزمون استخدامی امسال آموزش و پرورش نیز گفت: در مرحله بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش افراد هستیم و بعد از آن، نتایج نهایی را به سازمان سنجش اعلام کرده و سپس دوره مهارت آموزی این افراد آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: سهمیه امسال آموزش و پرورش در آزمون استخدامی 18 هزار و 93 نفر است که سه برابر ظرفیت در نظر گرفته شده برای بخش مصاحبه از سوی سازمان سنجش معرفی شدند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها