جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

نسخه جدید همراه بانک پاسارگاد برای سیستم عامل اندروید رونمایی شد

24 خرداد 1401
نسخه جدید همراه بانک پاسارگاد برای سیستم عامل اندروید رونمایی شد

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، امکاناتی از قبیل امکان فیلتر سپرده پیشرفته، امکان به اشتراک‌گذاری تصویر کارت، دریافت رمز پویا در تمام تراکنش‌های کارتی، امکان کپی رمز پویا، ذخیره یا عدم ذخیره cvv۲ درگوشی به انتخاب کاربر و نمایش پیام در زمان مسدود کردن کارت به این سامانه افزوده شده‌است.

بر اساس این خبر، سامانه همراه بانک پاسارگاد خدمات بانکی متنوعی در بخش‌های سپرده، کارت و تسهیلات به کاربران ارایه می‌کند. مشتریان می توانند پس از نصب این برنامه از طریق سایت بانک و یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مجاز، جهت دریافت رمز و فعال‌سازی آن، به سامانه بانکداری مجازی و یا نزدیک‌ترین شعبه بانک‌پاسارگاد مراجعه کرده و وارد این برنامه شوند.

گفتنی است جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://www.bpi.ir/mobilebank مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و مشاوره بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها