یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

چگونه رمز دوم پویا بانک سپه را از طریق پیامک دریافت کنیم؟

24 خرداد 1401
چگونه رمز دوم پویا بانک سپه را از طریق پیامک دریافت کنیم؟

    روش اول: فعال‌سازی رمز پویای کارت‌های بانک سپه از طریق پیامک

 


به گزارش بانک اول برای فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویا بانک سپه از طریق پیامک، می‌توانید از سرشماره ۶۷۱۵۰۱۴ اختصاصی بانک سپه، استفاده کنید. «شماره شانزده رقمی کارت*کد ملی*۱» را به این شماره پیامک کنید.

اطلاعات دستوری برای پیامک می‌بایست از سمت چپ به راست وارد شود و ثبت کد ملی با صفر بدون صفر موردپذیرش بانک خواهد بود.


  روش دوم: فعال‌سازی رمز پویای کارت‌های بانک سپه از طریق دستگاه خودپرداز سپه

 


۱. برای این کار، کارتی که در نظر دارید رمز پویای آن را فعال کنید، در دستگاه عابر بانک سپه قرار دهید. پس از ورود رمز اول کارت خود، از صفحه اول نمایشگر، گزینه «سایر خدمات» و سپس گزینه «عملیات رمز» را انتخاب کنید.

۲. در این مرحله می‌بایست شماره تلفن همراه ١١ رقمی خود را دو بار وارد و تایید کنید. درصورتی‌که شماره موبایل وارد شده با شماره موبایل ثبت شده در سامانه مرکزی بانک سپه (CIF) یکسان باشد، «عملیات با موفقیت انجام شد» نمایش داده می‌شود؛ در غیر این صورت پیام «مشتری گرامی، شماره تلفن همراه شما در سامانه یافت نشد» بر صفحه نمایشگر ظاهر می‌شود و باید به یکی از شعب بانک سپه مراجعه و اطلاعات شماره موبایل خود را اصلاح کنید.

در نهایت در هر بار پرداخت اینترنتی می‌توانید از امکان رمز دوم پیامکی بانک سپه استفاده کنید. برای این کار باید روی گزینه «دریافت رمز دوم پویا» که در درگاه‌های پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداختی وجود دارد، کلیک کنید تا درخواست شما به بانک ارسال و رمز دوم پویا به‌صورت پیامکی برایتان ارسال شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ارتباط با مشتریان بانک سپه به شماره ۱۵۵۷ تماس بگیرید.

برای غیرفعال‌سازی رمز پویای کارت، مشاهده کارت‌های فعال‌سازی شده، رفع مسدودی رمز پویا و دریافت راهنما از طریق زیر می‌توانید انجام دهید.

  • غیرفعال‌سازی رمز پویای کارت: چهار رقم آخر شماره کارت * کدملی*۳
  • مشاهده کارت‌های فعال‌سازی شده: کدملی*۴
  • رفع مسدودی رمز پویا: چهار رقم آخر کارت *۸ رقم تاریخ تولد*کدملی*۵
  • دریافت راهنما: عدد صفر را به سرشماره ۶۷۱۵۰۱۴ ارسال کنید

توجه داشته باشید


  • اطلاعات دستوری برای پیامک باید از سمت چپ به راست وارد شود و ثبت کد ملی با صفر بدون صفر مورد پذیرش بانک خواهد بود.
  • رفع مسدودی رمز پویا، صرفا در صورت قفل شدن رمز پویا که به‌دلیل ۱۲ مرتبه تکرار ورود رمز اشتباه است، قابل استفاده خواهد بود.
  • در صورت وارد کردن ۳ مرتبه رمز اشتباه، دریافت رمز پویای جدید را به مدت ۱۵ دقیقه و وارد کردن اشتباه ۹ مرتبه رمز، دریافت رمز پویای جدید را به مدت ۲۴ ساعت، مسدود خواهد کرد.
اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها