یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

چگونگی دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک مسکن از طریق پیامک

24 خرداد 1401
چگونگی دریافت رمز دوم یک‌بارمصرف بانک مسکن از طریق پیامک

در این گزارش نحوه فعال‌سازی رمز دوم یک‌بارمصف بانک مسکن از طریق پیامک را شرح می‌دهیم.

۱- ابتدا به یکی از خودپردازهای بانک مسکن مراجعه کرده و پس از واردکردن کارت خود، وارد صفحه تغییر رمز شوید، سپس گزینه «خدمات رمز پویا» را انتخاب کنید.

۲- گزینه «فعال‌سازی رمز پویا نسخه پیامکی» را انتخاب کنید.

۳- شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

۴- پس از تأیید شماره همراه، رمز ثابت و روش انجام عملیات توسط خودپرداز چاپ می‌شود.

  • درصورتی‌که شماره همراه شما با شماره ثبت‌شده در بانک برای سرویس پیامکی مغایرت داشته باشد، خودپرداز پیامی مطابق با تصویر زیر نمایش می‌دهد و مشتری می‌بایست همراه با مدارک شناسایی جهت تصحیح شماره همراه، به یکی از شعب بانک مسکن مراجعه کند.

۵- جهت استفاده از رمز پویا پیامکی چهار شماره آخر کارت خود را به سر شماره ۱۰۰۰۲۵۱۶ ارسال کنید. رمز متغیر شما با هر بار درخواست توسط این شماره ارسال می‌شود. رمز پویای شما از قسمت متغیر که هر بار تغییر می‌کند و رمز ثابت که باید به خاطر سپرده شود. به‌طور مثال فرض کنید عدد ۱۲۳۴ در رسید به‌عنوان رمز ثابت شما چاپ شود و رمز متغیری که به شما از طریق پیامک ارسال می‌شود این شماره ۱۲۳۴۵۶ باشد، رمز پویا شما به این صورت است: ۱۲۳۴۱۲۳۴۵۶=۱۲۳۴۵۶+۱۲۳۴

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها