دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

تاثیر متفاوت کرونا در کشورهای مختلف/ ثبت بیشترین آمار فوتی در ایران

24 خرداد 1401
تاثیر متفاوت کرونا در کشورهای مختلف/ ثبت بیشترین آمار فوتی در ایران

به گزارش بانک اول بر اساس آخرین اخبار منتشره توسط دانشگاه جان هاپکینز،  تا کنون هیچ یک از 60 مبتلا به کرونا در آمریکا فوت نشده‌اند. تعداد مبتلایان در این کشور هنوز اندک بوده و با این وجود، ویروس کرونا تاثیر خود را آنگونه که باید، در آن بر جای نگذاشته است.

با این حال، با نگاهی به کشورهایی که بیشترین مبتلایان را دارند، می‌توانیم تصویری دقیق‌تر از تاثیر ویروس کرونا بر زندگی انسان داشته باشیم.

گفتنی است از میان پنج کشوری که بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را دارند، در حال حاضر ایران بالاترین تعداد مرگ و میر را دارد.

از سوی دیگر، کشور چین که بالاترین تعداد مبتلایان به کرونا در آن قرار دارد، نرخ مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا 3.5 درصد بوده، در حالی که میزان آن در ایران 13.7 درصد است.

به گفته کارشناسان بهداشت، احتمال مرگ در میان افرادی که بیماری‌های پیش‌زمینه‌ای همچون مشکلات قلبی، ریوی یا دیابت دارند، بیشتراست.

در نمودار ارائه شده، تعداد مبتلایان، کشته‌شدگان و بهبودیافتگان ویروس کرونا در کشورهایی که بالاترین آمار ابتلا را دارند، مشاهده می‌کنید؛

تاثیر متفاوت کرونا در کشورهای مختلف

 
اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها