ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

سقف حقوق و مزایای کارمندان قراردادی تعیین شد

24 خرداد 1401
سقف حقوق و مزایای کارمندان قراردادی تعیین شد

به گزارش بانک اول رئیس امور مدیریت مشاغل و نظام‌های پرداخت سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد حقوق و مزایای کارکنان کار معین معادل ۸۰ درصد حقوق مزایای پیمانی همتراز تعیین شده است.

‌در این نامه آمده است: بازگشت به نامه شماره ۲۰۰.۹۹.۸۹۹ مورخ ۱۳۹۹.۰۱.۲۴، در خصوص تقاضای افزایش حقوق نیرو‌های قرارداد کار معین (مشخص)، به آگاهی می‌رساند براساس بخشنامه شماره ۷۱۳۸۱۸ مورخ ۱۳۸۸.۱۲.۰۷ این سازمان حقوق و مزایای کارکنان قرارداد انجام کار معین (مشخص)، معادل هشتاد درصد (۸۰) حقوق و مزایای کارکنان پیمانی همتراز تعیین شده است و تغییر آن در حال حاضر امکان پذیر نمی‌باشد.

سقف حقوق و مزایای کارمندان قراردادی تعیین شد

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
erfan karymay
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام با تشکر از سایت خوبتون و همچنین با تشکر از مطالبی که قرار میدهید در وبسایت اگر امکانش باشه در مورد حق و حقوقی که ماهیانه به بخش های بانکی مثل بانک سینا پرداخت میشه برای کارکنان قرارداد معین اطلاعاتی قرار دهید ممنون میشم با تشکر

hdj dfsd
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام استخدام های 99 باز هم ادامه داره ؟

ش ش-م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام 1-استخدام های 99 باز هم ادامه داره ؟ 2-با تشکر از سایت خوبتون اگر کارمندی بخواهد ارگان محل خدمشترو عوض کند چه مراحلی رو باید طی بکند ؟ ممنون

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها