پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

جزئیات جدید از نحوه افزایش حقوق آموزش و پرورش

24 خرداد 1401
جزئیات جدید از نحوه افزایش حقوق آموزش و پرورش

به گزارش بانک اول به نقل از تسنیم، حدود 70 دستگاه اجرایی به صورت مستقیم از مزایای بخشنامه 30 بهمن افزایش 50 درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری بهره مند شده‌اند. بر اساس این بخشنامه دستگاه ها بایستی از محل صرفه جویی ها و فروش اموال مازاد دستگاه افزایش امتیازات مذکور را در احکام حقوقی کارکنان اعمال کنند.

این درحالی است که 5 دستگاه از جمله آموزش و پرورش به موجب سایر اختیارات قانونی شامل افزایش حقوق از محل افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری شده‌اند.

اخبار حقوق و دستمزد , افزایش حقوق کارمندان ,

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها