دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی سایپا امروز چه ساعتی انجام می‌شود؟

24 خرداد 1401
قرعه کشی سایپا امروز چه ساعتی انجام می‌شود؟

به گزارش بانک اول، طرح فروش فوق العاده خودرو به منظور ایجاد تعادل در بازار، بعد از عید فطر اجرا شد و به موجب آن ثبت نام و انتخاب محصول از ۷ تا ۱۴ خرداد به صورت شبانه روز انجام گرفت. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، سایت برای انطباق اطلاعات ارایه شده توسط متقاضیان بسته شد.

راستی آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای ایجاد نظام توزیع عادلانه در بازه زمانی روز‌های ۱۵ و ۱۶خرداد انجام شد. اولین مراسم قرعه کشی امروز از سوی شرکت ایران خودرو انجام گرفت و امروز یکشنبه ۱۸ خردادماه هم مراسم قرعه کشی سایپا انجام خواهد شد.

بر این اساس قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا  فردا صبح ساعت ۱۰ با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار می‌شود.

 در ثبت نام طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا، یک میلیون و ۷۰ هزار نفر شرکت کرده اند. محصولات سایپا شامل تیبا، تیبا ۲، ساینا، وانت ریچ، وانت زامیاد دوگانه سوز، وانت سایپا ۱۵۱ و وانت زامیاد دیزل است.

همچنین روند قرعه کشی  مطابق روند امروز در خودروسازی ایران خودرو به صورت تعریف شده و تصادفی است.

اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها