دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

زمان جدید برای تعیین روش مدیریت سهام عدالت

24 خرداد 1401
زمان جدید برای تعیین روش مدیریت سهام عدالت

به گزارش بانک اول، حسین فهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که پیش از این اعلام شده بود که مشمولان سهام عدالت تا 29 خرداد ماه فرصت دارند روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند، افزود: این مهلت فعلا ادامه دارد و شنبه در جلسه شورای عالی بورس در مورد این که مهلت آزادسازی سهام عدالت تا چه زمانی ادامه داشته باشد، تصمیم گیری خواهد شد.

وی در مورد این که تاکنون چند مشمول روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند؟ گفت: تاکنون حدود 20 میلیون نفر از حدود 47 میلیون نفر مشمول سهام عدالت که در قید حیات هستند، روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.

به گفته سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت طبق آمار حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.

براساس این گزارش مشمولان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.Samanese.ir نسبت به انتخاب روش مدیریت مستقیم برای سهام خود اقدام کنند. عدم مراجعه مشمولین به درگاه مذکور به معنی انتخاب روش غیر مستقیم است.

سهامداران توجه داشته باشند چنانچه روش مدیریت مستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند می‌توانند 30 درصد از سهام خود را از طریق بانک‌ها یا کارگزاری ها به فروش برساند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
دانیال الف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من ازبچهای تحت پوشش بهزیستی هستم.دوتابرادربزرگتردارم.برای هردوتاشون سهام عدالت دادن،امافقط اسم من توسایت سهام عدالت نیست.هموطنای عزیز اگه میشه لطف کنین بگین باید به کجا مراجعه کنم یاتوکدوم سایت برم تابه مشکلم رسیدگی بشه؟!؟بخداتنهامنبع درآمدم یارانه۴۵تومنی ویارانه ی معیشتیه....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها