شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

اقدام قابل تحسین بانک صادرات: ۹۰۰ کارمند مؤسسه میزان دوباره به‌کار گرفته شده‌اند‌/ انجام تعیین تکلیف جدید ۳۰۰۰ سپرده گذار

24 خرداد 1401
اقدام قابل تحسین بانک صادرات: ۹۰۰ کارمند مؤسسه میزان دوباره به‌کار گرفته شده‌اند‌/ انجام تعیین تکلیف جدید ۳۰۰۰ سپرده گذار

 به گزارش بانک اول  به نقل از تسنیم علی رسولیان  اظهار داشت: با اعلامیه جدیدی که بانک صادرات برای تعیین تکلیف سپرده‌های مؤسسه میزان صادر کرده بیش از ۳۰۰۰ شماره حساب دیگر در این مؤسسه تعیین تکلیف شده است.

وی بیان کرد: در ابتدای انحلال مؤسسه میزان حدود ۱۲۰۰ کارمند آن بیکار شده بودند که هم‌اکنون حدود ۹۰۰ نفر از آنان در بخش‌های مختلف جذب و مشغول به‌کار شده‌اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین حدود یک میلیون شماره حساب در این مؤسسه وجود داشت که با آخرین اعلامیه بانک صادرات تعداد آنها به کمتر از ۸۰۰ عدد رسیده و امید می‌رود که این تعداد نیز به‌زودی تعیین تکلیف شوند.

رسولیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در ابتدای انحلال این مجموعه میزان بدهی آن ۳۴۰۰ میلیارد تومان بوده که هم‌اکنون به ۳۱۰ میلیارد تومان رسیده و برای پرداخت این مقدار نیز اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی نقدنشدن دارایی‌های اعتباری مؤسسه میزان را یکی از مشکلات بسیار مهم برای تسویه حساب با مردم دانست و تأکید کرد: ساز و کارهای لازم برای الزام مردم به پرداخت اقساط تسهیلات خود از مؤسسه میزان به بانک صادرات در حال انجام بوده و بانک صادرات اقدامات لازم برای تبدیل این دارایی‌ها به نقدینگی را به سرعت اجرایی می‌کند.

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات