شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

چرا برخی سهامداران هنوز نمی‌توانند سبد سهام عدالت‌شان را ببینند؟

24 خرداد 1401
چرا برخی سهامداران هنوز نمی‌توانند سبد سهام عدالت‌شان را ببینند؟

به گزارش بانک اول، نهم خردادماه درگاه اینترنتی WWW.SAHAMEDALAT.IR به مشمولین سهام عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند معرفی شد تا با مراجعه به این درگاه اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت خود را  مشاهده کنند.

البته تاکید شد که شماره همراه فرد باید به نام خود شخص باشد تا بتواند وارد این سامانه شود. پس از آن تعدادی از مشمولان تواسنتند به راحتی وارد سامانه شده و ارزش روز سهام خود را مشاهده کنند. در مقابل افرادی هستند که همچنان امکان ورود به این سامانه را ندارند و با گذشت یک ماه از معرفی سامانه و با وجود اینکه شماره همراهشان به نام خودشان است، نمی‌توانند ارزش سهام خود را مشاهده کنند.

البته این سامانه مشکلی دیگری هم دارد و به روز نیست و حتی افرادی که موفق ورود به آن می‌شوند نمی‌توانند ارزش روز دارایی خود را مشاهده کنند. برای مثال مشمولی که امروز وارد سامانه می‌شود، می‌تواند ارزش دارایی خود را برای تاریخ یکم تیرماه مشاهده کند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ابوذر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

منم هرکار کردم نتونستم وارد سایت بشم میخوام شمارم و عوض کنم تو رو خدا پیگیری کنید هی میاد پیامک نظر سنجی آقا ما نمیخوام نظر بدیم میخوام بفروشیم می فهمید بفروشیم

حمید کنعانیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام چرا هنگامی که آزادسازی سهام عدالت صورت گرفت چرا اعلام نکردن که سیم کارت باید بنام سهامدار باشه من با سیم کارتی که هنوز بنامم نشده آزاد سازی کردم سهام را ولی الان که می‌خواهم وارد سهام عدالت بشم چون سیم کارت بنامم نیست نمیتوانم وارد سامانه سهام عدالت بشم چرا مردم را اذیت میکنید الان باید راهی بگذارید تا بتوانیم شماره موبایل را اصلاح کنیم و شماره بنام خودمان را جایگزین کنیم

سما
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

منم میرم تو برنامه آساتریدر از کارگزاری اگاه ولی هیچی برام یالا نمیاد همش میزه صفر درستش کنید خب بابا مردم ک مسخرتون نیستن

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها