دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

یارانه غیرنقدی در راه است + جزئیات

24 خرداد 1401
 یارانه غیرنقدی در راه است + جزئیات

به گزارش بانک اول حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزییاتی از طرح مجلس برای تأمین کالاهای اساسی، گفت: یکی از محورهای طرح این اختصاص اعتبار و واریز آن به حساب کارت‌های بانکی افراد است که از این طریق بتوانند کالاهای اساسی ومایحتاج خودشان خریداری

وی اضافه کرد: طبق طرح تأمین کالاهای اساسی، اعتبار اختصاص یافته به کارت‌های بانکی افراد که شامل سرپرستان خانوار و یارانه‌بگیران است، نقدی و نیز در قالب یارانه غیرنقدی به حساب‌شان واریز می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: براساس یارانه غیرنقدی که به حساب سرپرستان خانوار و در فواصل زمانی مختلف واریز می‌شود، امکان خرید کالاهای اساسی و مواد غذایی برای خانوارها از مراکز خرید معتبر دارای کد اقتصادی فراهم خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی تأکید کرد: معتقدم این طرح کمک موثری به اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری‌‍‌شان می‌کند، مجلس نیز پس از تصویب این طرح و قانونی شدن آن، نظارت‌های دقیق و کارآمدی بر اجرای این قانون در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: طرح تأمین کالاهای اساسی که در کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد، روند تصویب آن در یکی از جلسات هفته آینده مجلس آغاز خواهد شد./ تسنیم

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
ناشناس shaho
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

به نظر بنده اینها همش حرف هست اگه واقعا عملی میشد اول پول فروش سهاممون که حالا نزدیک به سه ماه هست ودر دستان کارگزاری بانک صادرات واسه فروش در ٩خرداد گذاستم ولی تاامشب که ١٦ مرداد هست هنوز ریالی دریافت نکردم پس دلخوشیم به کدوم خبرباشد

Soada 2210
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مطمنم هرچه جنس خراب وفاسد فروشگاهارو که رو دستشون مونده میخوان قالب کنند به مردم بیچاره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها