یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اعلام شد

24 خرداد 1401
آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اعلام شد

به گزارش بانک اول امید علی پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، با اشاره به اتمام زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی اظهار کرد: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی طبق تصمیم سران قوا تعیین شده است و به هیچ وجه امکان تمدید آن وجود ندارد.

او افزود: طبق آخرین هماهنگی‌ها شنبه آینده ( ۹۹/۶/۱) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی است و تاکید موکد می‌شود که مودیان مشمول از این فرصت طلایی ۳ روزه استفاده کنند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: مودیان مالیاتی می‌توانند به راحت‌ترین شکل ممکن و به صورت الکترونیکی بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به تسلیم اظهارنامه‌های خود اقدام کنند. در صورت عدم استفاده از این فرصت طلایی جرائم بسیار سنگین غیرقابل بخشودگی برای مودیان بدحساب اعمال خواهد شد.

گفتنی است، هرساله مودیان مالیاتی در بازه زمانی یک ماهه تیر تا مرداد نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام می کردند اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه کسب و کارها این مدت زمان به تعویق افتاده و به بازه زمانی مرداد تا شهریور ماه منتقل شده است.

با توجه به اینکه امسال ۳۱ مرداد ماه آخرین مهلت مقرر قانونی برای ارایه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل، مصادف با روز تعطیل (جمعه) است، لذا براساس قانون، روز شنبه یکم شهریور ماه، آخرین مهلت قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی خواهد بود./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها